۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
خداحافظی سربازان نهاجا با لیگ دو؛

عقاب تهران به لیگ دسته سوم سقوط کرد

تیم فوتبال عقاب تهران با شکست در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۱
عقاب تهران به لیگ دسته سوم سقوط کرد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال عقاب تهران در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور عصر امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه اختصاصی فولاد برابر تیم فولاد نوین صف‌آرایی کرد و در نهایت با حساب یک بر صفر نتیجه را به میزبان اهوازی خود واگذار کرد.

سربازان نهاجا با شکست در هفته بیست و چهارم رقابت ها با همان ۲۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه کشور باقی ماندن و با توجه به اختلاف ۷ امتیازی خود با تیم رده دوازدهمی اترک بجنورد در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها به رقابتهای فصل آینده لیگ دسته سوم باشگاه کشور سقوط کردند. 

با حذف گل ریحان از جدول مسابقات گروه دوم و سقوط عقاب تهران به لیگ دسته سوماز این گروه پرونده سقوط کنندگان در گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم رسماً بسته شد.

طبق آیین نامه مسابقات؛ تیم سقوط کننده از رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور بایستی فصل آینده در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور شرکت کرده و در مسابقات این رقابت ها حضور یابد.

شایان ذکر است؛ مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاههای کشور هر ساله در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت در ۱۸ هفته برگزار می شود.