۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
ماشین سازی ۳ سایپا ۳؛

دبل سایپا در توقف برابر سقوطی های لیگ

سایپا تحت هدایت سرمربی جدید خود در دقایق پایانی از شکست گریخت، تا این تیم همچنان در حسرت پیروزی باشد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۹
دبل سایپا در توقف برابر سقوطی ها
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دو تیم ریشه دار ماشین سازی تبریز و سایپا از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک در شهر تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب و تماشایی دو تیم به نتیجه تساوی پرگل سه بر سه دست یافتند.

سایپا که این روزها پس از استعفای امید روانخواه، حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم ملی را روی نیمکت خود می‌بیند، در این دیدار هم مقابل تیم قعرنشین جدول رده‌بندی که سقوطش مدت‌هاست مسلم شده، نتوانست به برتری برسد تا آخرین برد آنها به بازی مقابل قشقایی در هفته ۲۲ برگردد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی نیز که در بازی قبلی با خوردن 6 گل از تیم نه‌چندان مطرح ملاثانی شکست سنگینی را متحمل شده بود، امروز تا دقیقه ۹۰ + ۴ برابر سایپا با نتیجه ۳ - ۲ از رقیب خود پیش افتاده بود اما در لحظات پایانی مهاجمین سایپا سومین گل را وارد دروازه ماشین‌سازان کردند و هر دو تیم به تقسیم امتیازها بسنده کردند.

در این بازی ابتدا آرمان رحمانی توانست در دقیقه ۲۶ ماشین سازان را پیش بیندازد تا نیمه اول با تک گل این مدافع جوان که سابقه دعوت شدن به تیم امید هم دارد؛ به پایان برسد.

اما نیمه دوم ماجرا به شکل دیگری دنبال شد.

ابتدا نارنجی‌پوشان موفق شدند تنها سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم توسط صادق رضانیا بازی را به تساوی بکشانند.

درست یک دقیقه بعد در خلاف روند بازی دوباره این آرمان رحمانی بود که توانست از غفلت مدافعان سایپا نهایت استفاده را ببرد و گل دوم ماشین سازی را به ثمر برساند.

در ادامه سایپایی‌ها که به هیچ‌وجه نمی‌خواستند سرمربی جدیدشان طعم اولین شکست را در دومین دیدار تجربه کند. توسط کاپیتان با ارزش خود حسین مالکی در دقیقه ۶۸ به گل دست یافتند تا نتیجه باز هم به تساوی کشیده شود.

پرگل‌ترین دیدار هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک به همین‌جا ختم نشد.

چرا که امیر شهبم این‌بار در دقیقه ۷۴ موفق شد علاوه بر به ثمر رساندن زیباترین گل این بازی برای بار سوم ماشین سازی را به پیروزی در این دیدار امیدوار سازد.

ولی درحالی که همه چیز رو به پایان بود و می‌رفت تا سه امتیاز این دیدار به حساب نماینده شهر تبریز واریز شود، نوبت به بهروز هوشمند مدافع بلند قامت و باتجربه سایپا رسید.

این بازیکن ۳۰ساله با پرشی بلند دروازه ماشین سازی را باز کرد تا برای مرتبه سوم امتیازات این بازی تماشایی تقسیم شود.

ماشین سازی که به‌همراه شاهین شهرداری بوشهر از حالا سقوطش به لیگ دو مسجل شده است، با این تساوی همچنان با ۱۲ امتیاز در قعر جدول جای گرفت.
از طرفی شاگردان حمید درخشان نیز با این نتیجه با ۳۶ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفتند تا همچنان خطر سقوط به لیگ دو را حس کنند.

گفتنی است؛ سایپا طی سه هفته پایانی، باید به‌ترتیب به مصاف تیم‌های آرمان گهر، رایکا و شهرداری همدان برود که از این بین، دیدار این تیم مقابل نماینده شهر بابل می‌تواند در تعیین تیم سقوط کننده بسیار حائز اهمیت باشد.