۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
پایان رقابت‌ها در گروه نخست؛

پرونده سقوطی‌های لیگ دو بسته شد

رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در گروه نخست این رقابت‌ها به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته بیست و ششم و پایانی گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور امروز در شرایطی برگزار شد که فقط جدال آبی‌پوشان تهران و شهرداری بم به واسطه جایگاه جدولی‌شان از حساسیت زیادی برخوردار بود و دو مسابقه از این هفته نیز به دلیل عدم حضور دو تیم بعثت کرمانشاه و شهدای بابلسر به ترتیب برابر پیام توس خراسان و مناطق نفت خیز جنوب برگزار نشد‌.

در دیدارهای این هفته تیم فوتبال شهرداری بم برابر آبی‌پوشان تهران با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و موفق شد سهمیه استان کرمان را در رقابت‌های لیگ دو حفظ کند.

دیدار تیم‌های شهدای رزکان البرز - چوکای تالش، نیروی زمینی تهران - شهرداری بندرعباس با تساوی بدون گل، و ایرانجوان بوشهر - شهرداری بندرماهشهر با نتیجه پرگل سه بر صفر به سود نماینده استان خوزستان خاتمه یافت.

با سقوط آبی‌پوشان تهران به رقابت‌های لیگ دسته سوم پرونده سقوطی‌های لیگ دو با سقوط تیم‌های ایرانجوان بوشهر، عقاب تهران و حذف نماینده البرز از جدول مسابقات گروه دوم بسته شد.

ضمن اینکه پیش از این نیز تیم‌های شاهین بندرعامری از گروه دوم و چوکای تالش از گروه اول به صورت مستقیم به رقابت‌های لیگ یک و تیم‌ شهرداری بندرعباس به مرحله پلی آف لیگ دو صعود کرده بود.

همچنین دومین تیم صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ دو پس از تعیین و تکلیف پرونده مسابقات گروه دوم و برگزاری مسابقات دو هفته پایانی این گروه مشخص خواهد شد.