۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
حضور قطعی شاهین در تبریز؛

رسمی؛ دو مسابقه از هفته 34 لیگ یک برگزار نمی شود

دو مسابقه از هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برگزار نمی شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر فردا با برگزاری هفته سی و چهارم به پایان خواهد رسید و چهره تیم قهرمان این فصل از رقابت‌ها و همچنین سومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم مشخص خواهد شد.

بر این اساس ۶ بازی به واسطه رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین دو تیم و جدال برای بقا در رقابت‌های لیگ یک بین ۴ تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و نتایج سه بازی دیگر نیز تاثیر چندانی بر جایگاه و روند تیم‌های دخیل در این مسابقات ندارد از این رو با توجه به عدم تاثیرگذاری نتایج سه مسابقه در رده بندی تیم‌های دخیل؛ دو دیدار از این سه دیدار به دلیل عدم حضور قطعی تیم‌های میهمان برگزار نخواهد شد.

البته طبق مقررات و آئین نامه مسابقاتی سازمان لیگ بایستی کلیه تشریفات قانونی پیش از آغازین مسابقه با حضور داوران؛ تیم میزبان و ناظران مسابقه برگزار و عدم حضور تیم میهمان توسط نماینده فدراسیون و داور مسابقه صورتجلسه شده و سرانجام مسابقه لغو شود.

بر پایه این گزارش؛ دیدار پارس جنوبی جم - شهرداری آستارا به دلیل عدم حضور نماینده استان گیلان برگزار نخواهد شد. طبق گزارشات واصله از بندرآستارا بازیکنان و کادرفنی شهرداری‌چی‌ها پس از دیدار برابر مس شهربابک آستارا را به مقصد خانه‌هایشان ترک کرده‌اند.

در شرایطی که قرار بود دیدار استقلال ملاثانی و آرمان گهرسیرجان به دلیل خروج بازیکنان غیربومی تیم آرمان گهر با حضور بازیکنان بومی برگزار شود اما طبق پیگیری‌های خبرنگار دی اسپورت این قضیه منتفی شده و تیم آرمان گهر در دیدار فردا برابر استقلال ملاثانی حضور نخواهد یافت.

برگزاری مسابقه دو تیم مس شهربابک و استقلال خوزستان نیز به دلیل عدم موجودیت بلیط پرواز از اهواز به کرمان و بدنبال آن عدم اعزام آبی‌پوشان به کرمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باشگاه استقلال خوزستان در تلاش است تا به هر طریق ممکن بلیط پرواز به کرمان را به صورت مستقیم یا پرواز غیرمستقیم و حتی چارتر تهیه کند با این وجود گفته می شود اگر باشگاه استقلال تا امشب نتواند بلیط پرواز به کرمان را تهیه کند در شهربابک حضور نخواهد یافت که بدین ترتیب مسابقه دو تیم سومین دیداری محسوب خواهد شد که در هفته پایانی برگزار نخواهد شد البته گفته می شود در صورتی که باشگاه خوزستانی بتواند بلیط پزواز کاروان آبی پوشان را تهیه کند این تیم با بازیکنان متشکل از رده امید، جوانان و زیر 23 سال راهی شهربابک خواهد شد. 

در شرایطی که در فضای مجازی شایعه شده بود که تیم شاهین شهرداری بوشهر قصد حضور در تبریز را ندارد اما از آنجایی که تیم شاهین در دیدار برابر مس کرمان نیز حضور نیافته بود و در صورتی که اگر برابر ماشین سازی نیز حضور نمی یافت به دلیل عدم حضور در دو مسابقه متناوب باید به دو دسته پایین تر سقوط می کرد به همین دلیل تیم شاهین برای جلوگیری از سقوط دو رده‌ای خود قرار است امشب با پرواز ساعت ۲۲ بوشهر - تهران راهی پایتخت شود و از تهران نیز با اتوبوس خود را به تبریز برساند تا هر طور شده این مسابقه را برگزار کند.
ترند های روز