۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
دشت چهارمین کفش طلا اینبار در لیگ آزادگان؛

وزیری پناه رسما آقای گل لیگ یک شد

مهاجم تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان رسما عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ یک را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۴
وزیری پناه رسما آقای گل لیگ یک شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی وزیری پناه مهاجم اصالتا بمی تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در مجموع با به ثمر رساندن 16 گل عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را از آن خود کند.

با کسب عنوان آقای گلی رقابت‌ها توسط علی وزیری پناه؛ کفش طلای لیگ یک فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز به مهاجم کرمانی آرمان گهر تعلق گرفت.

آقای گلی این مهاجم کرمانی در شرایطی در این فصل از رقابت‌ها رقم می خورد که تیم مس از استان کرمان نیز با ثبت رکوردهای فوق العاده موفق شد پس از 8 سال دوری به رقابت های لیگ برتر صعود کند تا کام کرمانی‌ها با کسب این عنوان شیرین تر از قبل شود.

این آقای گلی چهارمین آقای گلی وزیری پناه در رقابت‌های فوتبال محسوب می شود که با پیراهن یک تیم از استان کرمان آن را تجربه می کند چرا که او تجربه سه عنوان آقای گلی را با پیراهن شهرداری بم در رقابت‌های لیگ برتر استان کرمان، لیگ دسته سوم  و لیگ دسته دوم کشور را در کارنامه خود دارد و حالا چهارمین عنوان آقای گلی خود را با پیراهن یکی دیگر از تیم‌های استان کرمان یعنی آرمان گهرسیرجان تجربه می کند.

او علاوه بر کسب عنوان آقای گلی؛ عنوان برترین مهاجم گلزن را با همان تعداد 16 گل به نام خود ثبت کرد تا دو عنوان مهم را با خود به یدک بکشد.
ترند های روز