۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
نماینده پایتخت سومین تیم اوت شده لیگ؛

ویستاتوربین رسما به لیگ دسته دوم سقوط کرد

تیم فوتبال ویستاتوربین تهران به رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سقوط کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۵
ویستاتوربین رسما به لیگ دسته دوم سقوط کرد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز با لغو سه مسابقه و برگزاری ۶ دیدار از هفته سی و چهارم و پایانی خاتمه یافت و تیم فوتبال ویستاتوربین با قبول شکست یک بر صفر برابر ملوان بندرانزلی به رقابت‌های فصل آتی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سقوط کرد.

این مسابقه که به واسطه جایگاه ملوان و تلاش این تیم برای رسیدن به مقام قهرمانی رقابت‌ها و همچنین تلاش و رقابت ویستاتوربین با سه تیم دیگر پایین جدولی برای بقا از حساسیت زیادی برخوردار بود در نهایت با برتری یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت تا قوهای سپید با رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌ها سبب سقوط نماینده پایتخت به دسته پایین تر شوند.

در شرایطی که همگان فکر می کردند تیم ویستاتوربین به واسطه پشتوانه شرکت ویستاتوربین که در تامین موتور هواپیما و قطعات آن فعالیت دارد وضعیت مناسبی را در رقابت‌ها تجربه کند اما برخلاف تصور همگان این تیم در طول فصل با مشکلات مالی روبرو و حتی گفته می شود نتوانست بیش از ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را واریز کند و در نهایت با قرارگیری در رتبه شانزدهم جدول و سقوط به لیگ دو به حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پایان دهد.

ویستاتوربین در شرایطی با هدایت میلاد بلادی به لیگ دو سقوط کرد که بنفش پوشان پایتخت در فصول‌‌های اخیر با هدایت این مربی از لیگ سه به لیگ دو و از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده بودند! حالا پس از فقط یک فصل حضور در رقابت‌های لیگ یک وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشتند.

با سقوط ویستاتوربین به لیگ دو؛ شمار تیم‌های لیگ دویی استان تهران با حضور فعلی تیم‌هایی چون اسپاد تهران، نیروی زمینی تهران و شهید اورکی اسلامشهر به ۴ تیم رسید.