۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

عسکری و رازانی مشترکا بهترین پاسور لیگ یک شدند

مهاجم خوزستانی تیم شمس آذر قزوین و مدافع تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان یکی از مهره‌های کلیدی تیم‌شان در لیگ دسته اول بودند و توانستند عنوان بهترین پاسور لیگ یک را از آنِ خود کنند.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۰
عباس عسکری بهترین پاسور لیگ یک شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مسابقات لیگ یک امشب به پایان رسید و طبق آن تیم ملوان به عنوان قهرمانی رسید و توانست به لیگ برتر صعود کند. مس کرمان نیز با حضور در رتبه دوم توانست خود را لیگ برتری کند و جانشین تیم‌های فجرسپاسی و شهرخودرو مشهد شوند. همچنین ماشین‌سازی تبریز، شاهین بوشهر و ویستا توربین به لیگ. دسته دوم سقوط کردند. 

عباس عسکری و ایمان رازانی مهاجم و مدافع تیم‌های شمس آذر قزوین و آرمان گهرسیرجان توانستند به واسطه عملکردی که در طول فصل داشتند در پایان مسابقات به عنوان بهترین پاسور لیگ یک برسند. این دو بازیکن موفق شدند در مجموع ۱۲ پاس گل به هم تیمی‌هایشان  بدهند و نقش کلیدی در ترکیب تیم‌های تحت قراردادشان ایفا کنند.

تیم شمس‌آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی که در میانه راه به این تیم آمد توانست امتیازات لازم را کسب کند و در لیگ یک ماندنی شود. آن‌ها امروز در قزوین موفق شدند با نتیجه دو بر صفر رایکا بابل را شکست بدهند و با ۴۴ امتیاز و رده نهم لیگ با به پایان برسانند.

تیم آرمان گهرسیرجان با وجود شایستگی‌هایی که در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ داشت در نهایت نتوانست راهی لیگ برتر شود این تیم در هفته پایانی به دلیل عدم حضور در اهواز و برابر استقلال ملاثانی بازنده اعلام شد اما با این وجود و با توجه به شکست خیبر در برابر مس کرمان در پایان رقابت‌ها با ۶۱ امتیاز رتبه سوم لیگ را از آن خود کرد.