۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
نقل و انتقالات نیم فصل همزمان با جام جهانی؛

زمان آغاز فصل جدید لیگ یک مشخص شد

مسئول لیگ دسته اول کشور زمان آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۹
زمان آغاز فصل جدید لیگ یک مشخص شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فریبرز محمود زاده در پاسخ به این پرسش که فصل جدید رقابت های لیگ یک از چه زمانی آغاز خواهد شد گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های جام جهانی را در پیش داریم به دو دلیل باید فصل جدید لیگ یک را بلافاصله و حداکثر یک هفته پس از آغاز لیگ برتر شروع کنیم‌.

محمودزاده افزود: دلیل اول به بازه زمانی نقل و انتقالاتی ارتباط دارد چرا که پنجره  نقل و انتقالاتی لیگ یک باید یک هفته دیرتر از لیگ برتر بسته شود تا بازیکنان لیگ برتری که نتوانستند در آن لیگ جابه جا شوند به لیگ یک سرریز شوند پس ما باید لیگ برتر و لیگ یک را طوری آغاز کنیم که نقل و انتقالات لیگ برتر یک هفته زودتر از لیگ یک به پایان برسد.

مسئول لیگ دسته اول اضافه کرد: دلیل دوم این است که با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی در آبان ماه برگزار می شود ما بایستی تعطیلات نیم فصل را طوری طراحی کنیم که نقل و انتقالات نیم فصل همزمان با مسابقات جام جهانی باشد.

وی بیان داشت: مسابقات نیم فصل نخست؛ فصل جدید رقابت‌های لیگ یک  انشا الله ۲۰ مردادماه سال جاری یا حداکثر با یک هفته اختلاف یعنی در اواخر مردادماه شروع خواهیم کرد تا ۲۷ یا ۲۸ آبان‌ماه یعنی در عرض حدود سه ماه نیم فصل نخست را به پایان برسانیم.
ترند های روز