۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
آقای گلی را مدیون بازیکنان آرمان‌گهر هستم؛

وزیری‌پناه: برای من موفقیت تیم مهم‌تر از کسب عنوان فردی بود

مهاجم تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان می گوید آقای گلی را مدیون بازیکنان‌ و اعضای کادرفنی این تیم است.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۰
وزیری‌پناه: برای من موفقیت تیم مهم‌تر از کسب عنوان فردی بود
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی وزیری پناه مهاجم تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان با گلات در دیدار هفته سی و سوم برابر ماشین سازی تبریز به صدر جدول گلزنان رقابت‌های لیگ یک صعود کرد و شانس خود را برای کسب عنوان آقای رقابت‌ها افزایش داد. با برگزاری و پایان دیدار‌های هفته سی و چهارم و پایانی و عدم گلزنی سایر مدعیان؛ آقای گلی وی قطعی و موفق شد در پایان فصل کفش طلای رقابت‌های لیگ یک را از آن خود کند.

همین امر بهانه‌ای شد تا خبرنگار ما به سراغ وی رفته و گفتگویی را با آقای گل رقابت‌های لیگ یک ترتیب دهد. ماحصل این گفتگو را در زیر می خوانید:

*مشکلات مالی ما را از کورس عقب گذاشت.
تیم‌مان کادر و بازیکنان باتجربه و باکیفیتی در اختیار داشت و از لحاظ فنی شرایط خیلی خوبی داشتیم با وجود اینکه در طول فصل هم با مشکلات مالی روبرو شدیم اما با این حال نتایج خوبی را گزفتیم البته همین مشکلات سبب شد تا از کورس صعود و قهرمانی دور شویم.

*سنگ‌اندازی شرکت گل‌گهر صحت ندارد.
وزیری پناه در واکنش به این موضوع که شایعه شده است شرکت گل‌گهر نمیخواست تا آرمان‌گهر صعود کند و به همین دلیل در جهت تحقق این هدف سنگ اندازهایی می کرد گفت: فکر نکنم همچین موضوعی در سیرجان صحت داشته باشد.

*آقای گلی را مدیون بازیکنان آرمان‌گهر هستم.
وزیری پناه در پاسخ به این موضوع برخلاف تصور همگان در نهایت عنوان آقای گلی را از دو مدعی دیگر ربود و توانست در پایان فصل این مقام مهم را کسب کند بیان داشت: جا دارد از همه بازیکنان تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم؛ در طول فصل و مخصوصا در بازی برابر ماشین‌سازی همه عوامل تیم از بازیکنان گرفته تا اعضای کادر که به من کمک کردند تا عنوان آقای گلی را بدست آورم. کل تیم دوست داشتند من و ایمان رازانی در پایان فصل یک عنوانی را از آن خود کنیم.

*بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آرمان‌گهر ناخواسته بود.
مهاجم گلزن تیم آرمان گهرسیرجان با بیان اینکه متضرر شدن باشگاه و خودش در ماجرای انتقال به هوادار ناخواسته بود. گفت: پس از پایان لیگ دو و کسب عنوان آقای گلی رقابت‌ها؛ با تیم هوادار مذاکراتی داشتم در جریان مذاکرات قرار شد دو هفته‌ یا ۱۰ روزی در کنار تیم هوادار باشم و در صورتی که در این مدت شرایط مهیا نباشد از تیم جدا شوم که مورد موافقت آقای عنایتی هم قرار گرفت بعد از اینکه شرایط را در تیم مهیا ندیدم و می خواستم با آرمان گهر قرارداد ببندم خود آقای عنایتی گفت رضایت نامه نمی دهیم و برای صدور رضایت نامه باید مبلغی را پرداخت کنی؛ که در نهایت ناخواسته منجر به متضرر شدن باشگاه و خودم شد.

*مشکلات نداشتیم؛ حق ما بود صعود کنیم.
وی در پاسخ به این موضوع که خیلی از اهالی فوتبال معتقد هستند اگر اتفاقات فوتبالی رقم می خورد حق آرمان گهر بود تا صعود کند بیان داشت: اگر یک سری مشکلاتی به مانند مالی، داوری و ... در چند مسابقه گریباگیر ما نمی شد حق‌ ما بود که صعود کنیم. در چند بازی به مانند دیدار برابر مس شهربابک و یا سایر دیدارها که من حضور نداشتم تیم ما مستحق برد بود اگر در بازی‌های حساس امتیاز از دست نمی دادیم می توانستیم در نهایت صعود کنیم.

*برای من موفقیت تیم مهم‌تر از کسب عنوان فردی بود.
وزیری پناه در پاسخ به موضوع که علاوه بر مقام آقای گلی رقابت‌ها؛ عنوان برترین مهاجم گلزن لیگ را نیز بدست آورد گفت: خدا را شکر؛ نمی خواهم شعاری صحبت کنم اما قلبا دوست داشتم تیمم نتیجه بگیرد. برای من ابتدا موفقیت تیم و بعد کسب عنوان فردی در اولویت بود. ۱۱ الی ۱۲ مسابقه را در ابتدای فصل به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست دادم دوست داشتم به تیم کمک کنم تا تیم‌مان صعود کند اما متاسفانه نشد.

*شهبا مربی بزرگی است/او به گلزنی اهمیت زیادی می دهد.
وزیری پناه در پاسخ به این پرسش که همکاری با قاسم شهبا چه حسی برای بازیکنان دارد گفت: ایشان در استان کرمان و حتی کشور مربی بزرگی هستند؛ کارنامه ایشان در تیم‌هایی که هدایت‌ آن را برعهده داشتند طوری بود که در پایان فصل یک بازیکن گلزن یا آقای گل به کشور معرفی می کردند و این موضوع نشانگر این است که قاسم شهبا به گلزنی اهمیت زیادی می دهد و همین امر سبب شد تا در فصل جاری من در کورس آقای گلی باشم.

*نمیدانم چه خبری بود که نمی‌گذاشتند تیم بالا بیاید.
وزیری پناه در واکنش به این موضوع که به نظر می رسید تیم آرمان گهر در طول فصل از سوی مسئولان حمایتی نشد اظهار کرد: مشکلاتی در تیم وجود داشت و آن مشکلاتی که ما بازیکنان می دیدیم اکثر مربوط به مسائل مالی بود که همین مسئله بر ایاب و ذهاب ما تاثیر می گذاشت مثلا برای بازی برابر خوشه طلایی که از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود با اتوبوس راهی قم شدیم. نمی دانم چه خبری بود که نمی‌خواستند تیم بالا بیاید.

*صعود مس برای ما کرمانی‌ها حائز اهمیت بود.
آقای گل اصالتا کرمانی رقابت‌های لیگ یک در خصوص صعود مس به لیگ برتر نیز اظهار داشت: خدا را شکر خوشحالم که تیم مس بالاخره به لیگ برتر صعود کرد. این موفقیت برای ما مردم کرمان حائز اهمیت است و برای ما فوتبالیست‌ها خیلی بهتر است که تیم‌های استان‌مان در سطح اول فوتبال کشور بیشتر باشند.

*دوست دارم فصل بعد در لیگ برتر باشم.
مهاجم تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان در پاسخ به این پرسش که هدفش برای فصل آتی فوتبالی چیست گفت: هدف اصلیم برای فصل بعد این است که در لیگ برتر بازی کنم؛ من فقط آقای گلی لیگ برتر را در کارنامه ندارم دوست دارم چند سالی در لیگ برتر بازی کنم که بتوانم در نهایت این عنوان هم را کسب کنم.