۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
تاریخ برگزاری سه هفته پایانی قطعی شد؛

اعلام رای استیناف پرونده بازی پارسا صنعت و نوین کشاورز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص پرونده دیدار دو تیم پارسا صنعت خراسان جنوبی و نوین کشاورز علی آباد اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پس از اعلام آرای انضباطی دیدار دو تیم پارسا صنعت خراسان جنوبی و نوین کشاورز علی آباد مبنی بر مقصر شناخته شدن نماینده خراسان جنوبی در ایجاد شرایط میزبانی و بازنده شدن این تیم برابر نماینده استان گلستان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ باشگاه پارسا صنعت به رای صادره نزد کمیته استیناف اعتراض و درخواست تجدید نظرخواهی داد که این کمیته پس از بررسی درخواست باشگاه بیرجندی اعتراض این باشگاه را رد و رای کمیته انضباطی را عیناً تایید کرد.

*در رای کمیته استیناف آمده است: در خصوص استیناف رئیس هیئت فوتبال استان خراسان جنوبی به طرفیت باشگاه نوین کشاورز علی آباد نسبت به رای انضباطی صادره در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت باشگاه پارسا صنعت شرق خراسان جنوبی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و اعلام نتیجه سه بر صفر در بازی آن تیم با تیم فوتبال باشگاه نوین کشاورز علی آباد با دقت در محتویات پرونده نظر بر اینکه رئیس هیئت مدیره فوتبال استان موقعیت حقوقی و سمتی برای اعتراض به رای مرجع بدوی ندارند و محکوم علیه می بایستی به رای اعتراض می نمود بنابراین مستند به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قرار رد اعتراض تجدیدنظرخواهی صادر می گردد. رای صادره قطعی است.

با تایید رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف؛ تاریخ های برگزاری سه هفته پایانی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور که پیش از این امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اعلام کرده بود قطعی شده و مسابقات این ۳ هفته از رقابت‌ها در تاریخ های اعلام شده برگزار خواهد شد.