۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
پس از درخواست اعاده دادرسی؛

پارسا صنعت - نوین کشاورز تکرار می شود

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای درخواست اعاده دادرسی باشگاه پارسا صنعت شرق خراسان جنوبی در خصوص پرونده دیدار برابر نوین کشاورز علی آباد را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از درخواست اعاده دادرسی باشگاه پارسا صنعت شرق خراسان جنوبی به رای صاددره تجدیدنظرخواهی کمیته استیناف در خصوص پرونده دیدار برابر نوین کشاورز علی آباد رای درخواست اعاده دادرسی باشگاه بیرجندی در خصوص پرونده این دیدار را اعلام کرد.

بر اساس اینکه به کمیته استیناف محرز گردید که تیم میزبان قصوری در عدم برگزاری مسابقه نداشته است این کمیته رای به تکرار مسابقه دو تیم در زمین بی طرف داد.

در رای صادره آمده است: در خصوص اعاده دادرسی باشگاه فرهنگی ورزشی پارسا صنعت شرق خراسان جنوبی به طرفیت باشگاه نوین کشاورز علی آباد نسبت به دادنامه شماره ۶۷ مورخ ۱۷ خردادماه صادره از این کمیته که به موجب آن تجدیدنظر خواه  به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردیده و بازی دو تیم از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور به جهت عدم برگزاری مسابقه سه بر صفر به نفع تیم مهمان اعلام شد با دقت در محتویات پرونده نظر به اینکه علت اصلی عدم انجام مسابقه همانطور که در گزارش نماینده اعزامی آمده؛ حضور تعداد کافی از کادر نیروی انتظامی بوده و تیم میهمان و میزبان در زمین مسابقه حاضر بودند وانگهی برابر گزارش نماینده اعزامی در مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری فرماندهی انتظامی بیرجند به واسطه گستره مأموریت ها و مشغولیت ها علت پیش آمده معلول رفتار نیروی انتظامی بوده است و تیم میزبان تقصیری در این ماجرا نداشته است و در چنین شرایطی برابر بند ۱۱ ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی مسابقات مورخ ۳ مهر ماه سال ۱۳۹۸ سازمان لیگ مسابقه را لغو و بازی را با شرایط دیگر در زمین بی طرف برگزار می نماید و در این وضع هزینه تیم میهمان بر عهده تیم میزبان خواهد بود. بنابراین مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن نقض رای تجدیدنظرخواه حکم به برائت تیم تجدیدنظرخواهی صادر و اعلام می گردد. این رای قطعی است
ترند های روز