۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
دو صعود طی دو سال؛

ون پارس با صعود به پلی‌آف حریف بندرعباسی‌ها شد

تیم فوتبال ون پارس نقش جهان موفق شد به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور صعور کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل پرونده دیدار جنجالی شهیدقندی یزد و نود ارومیه امروز برگزار و پیگیری شد.

در یکی از حساس‌ترین دیدار این هفته تیم ون پارس نقش جهان موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ایمان سبز شیراز را شکست دهد و با کسب سه امتیاز این مسابقه حساس و با توجه به برتری از پیش خود در دیدار هفته پایانی برابر گل ریحان البرز به دلیل حذف نماینده البرز از جدول مسابقات با مجموع ۴۷ امتیاز راهی مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شده و حریف تیم شهرداری بندرعباس در این مرحله از رقابت‌ها شود.

صعود نماینده اصفهان در شرایطی به مرحله پلی آف لیگ دو رقم می خورد که این تیم طی دو سال؛ دو صعود متفاوت به مراحل بالاتر را تجربه کرده است. ۱۴ مردادماه سال گذشته بود که تیم ون پارس نقش جهان در رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور موفق شد در هفته هفدهم و ماقبل پایانی با کسب برد یک بر صفر برابر خلیج فارس بندرماهشهر در جدول رده بندی گروه سوم این رقابت‌ها ۳۶ امتیازی شده و به رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم صعود کند حالا اصفهانی‌ها پس از حدود یک سال بار دیگر موفق شدند با برد در هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی اینبار در لیگ دو به مرحله پلی آف این رقابت‌ها صعود کنند تا شانس خود را برای صعود به رقابت‌های لیگ یک را در این مرحله امتحان کنند.

نکته جالب دو صعود متوالی ون پارسی‌ها مسجل شدن صعود آنها طی این دو سال در هفته‌های ماقبل پایانی به ترتیب با اختلاف امتیازی 7 و 5 از رقبای خود بوده که برای این تیم رقم خورده است.