۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
برخلاف تصور همگان؛

فوری؛ این پیوند گسستنی نیست!/توافق اولیه قنواتی با خلیج فارس ماهشهر

سرمربی فصل گذشته خلیج فارس ماهشهر برای ادامه همکاری با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۵
فوری؛ این پیوند گسستنی نیست!/توافق اولیه قنواتی با خلیج فارس ماهشهر
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ چند روز پیش بود که باشگاه شهرداری بندرماهشهر اعلام کرد که سرمربی این تیم طی روزهای آینده ازربین گزینه‌های مدنظر مدیران این باشگاه انتخاب و معارفه خواهد شد. حدود یک الی دو روز پس از اعلام این خبر و قبل از بازی هفته پایانی خلیج فارس ماهشهر برابر شاهین بندرعامری صفحه رسمی باشگاه شهرداری ماهشهر با انتشار تصویری معنادار و بدون نوشته از موسی قنواتی سرمربی خلیج فارس از مذاکره و توافق این باشگاه با سرمربی بومی تیم همشهری خود خبر داد.

در شرایطی که همگان تصور می کردند که موسی قنواتی همین روزها به صورت رسمی به عنوان سرمربی شهرداری بندرماهشهر معارفه شود اما برخلاف تصور همگان از بندرماهشهر خبر می رسد این مربی باتجربه با مدیران باشگاه خلیج فارس جهت ادامه همکاری در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو به توافق اولیه رسیده و طی روزهای آینده نیز این توافق به صورت رسمی به امضا و تمدید قرارداد منتهی خواهد شد. این در حالی است که گفته می شود قنواتی چند روز پیش نیز با مدیران یکی از تیم‌های دسته اولی پشت میز مذاکره نشسته بود اما در نهایت در تیم خلیج فارس ماندگار شد.

ایوب عسگری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر با انتشار تصاویری از خود در کنار موسی قنواتی و جمله‌ای با مضمون این پیوند ناگسستنی است در وضعیت واتساپ خود تلویحا خبر توافق و ادامه همکاری با این مربی را تایید کرد.