۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
شهرداری بندرعباس 2 (2) - ون پارس نقش جهان 2 (3)؛

اصفهان قطب جدید فوتبال/ون پارس لیگ یکی شد

تیم فوتبال ون پارس نقش جهان به رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۵
اصفهان قطب جدید فوتبال/ون پارس لیگ یکی شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال ون پارس نقش جهان در دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور برابر شهرداری بندرعباس با تساوی دو بر دو متوقف شد اما با این حال توانست جواز حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

ون پارس که در دیدار دور رفت در اصفهان موفق شده بود با تک گل حسین فلاحیان تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد و شانس خود برای صعود را افزایش دهد این تیم در دیدار برگشت که امشب در بندرعباس برگزار شد با وجود اینکه با اخراج سهیل رفیع زاده از دقیقه 65 حدود 30 دقیقه ده نفره به کار خود ادامه داد اما موفق شد شهرداری بندرعباس را با نتیجه دو بر دو متوقف و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری سه بر دو به فصل آینده رقابت‌های لیگ یک صعود کند.

صعود نماینده استان اصفهان در شرایطی رقم می خورد که این تیم اولین سال حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم را تجربه می کرد. سرخ‌پوشان اصفهانی فصل قبل نیز موفق شده بودند از رقابت‌های لیگ سه به لیگ دو صعود کنند و این دومین صعود ون پارسی‌ها محسوب می شود که طی دو سال آن را تجربه می کنند.

با صعود تیم ون پارس به لیگ یک؛ استان اصفهان با داشتن دو نماینده در لیگ برتر و یک نماینده در لیگ یک به قطب جدید فوتبال در کشور تبدیل شد.

با پایان مسابقه دور برگشت مرحله پلی‌آف پرونده رقابت‌های لیگ دسته دوم در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با قهرمانی چوکای تالش و صعود این تیم به همراه شاهین بندرعامری و ون پارس نقش جهان به لیگ یک و سقوط تیم‌های ایرانجوان بوشهر، عقاب تهران و آبی پوشان تهران بسته شد.