۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

باشگاه سپیدرود رشت قرارداد ۱۳ بازیکن فصل گذشته خود را تمدید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رضا عاشوری مهاجم جوان و بیست و چهار ساله سپیدرود، قرارداد خود را برای پنجمین سال پیاپی تمدید کرد.

عاشوری که متولد خرداد ماه ۱۳۷۷ است با حضورردر دفتر باشگاه و مذاکره با دکتر ساد مدیرعامل سپیدرود، قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرد.

وی فوتبالش را از پایه های سپیدرود آغاز کرد و سابقه حضور در تیم های جوانان، امید و بزرگسال سپیدرود را در کارنامه دارد.

عاشوری در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم در سپیدرود حضور داشت و امسال در نیم فصل دوم افتخار بستن بازوبند کاپیتانی سپیدرود را در بیست و سه سالگی به عنوان یکی از جوان ترین کاپیتان های تاریخ باشگاه در رزومه دارد.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

امیرحسین صالحی بازیکن دو فصل گذشته و رشتی سپیدرود پس از مذاکره با دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل سپیدرود دو فصل دیگر در این تیم خواهد ماند. وی که متولد سال ۷۷ هست و قبل از سپیدرود در تیم پاس گیلان عضویت داشت.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

همچنین علی بیجاری بازیکن فصول گذشته باشگاه سپیدرود که فوتبالش را از پایه های سپیدرود آغاز کرده است پس از توافق با مدیرعامل سپیدرود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با باشگاه محبوبش تمدید کرد. از خصوصیات جالب بیجاری این است که وی قابلیت بازی در چندین پست را دارد.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

سهیل ربیع زاده سومین بازیکنی بود که ظهر چهارشنبه ضمن توافق با مدیرعامل باشگاه سپیدرود برای دو فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد. ربیع زاده نیز محصول آکادمی باشگاه سپیدرود است و برای سومین سال در تیم بزرگسالان به میدان خواهد رفت.

لازم به ذکر است که بیجاری و ربیع زاده به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال و صالحی به عنوان سهمیه زیر ۲۵ سال باشگاه سپیدرود در فصل آینده محسوب می شوند.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

سبحان سحرخیز با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد.

سحرخیز که دومین فصل حضورش را در سپیدرود می گذراند، اهل خمام و متولد سال ۷۶ است و در پست هافبک دفاعی بازی می کند.

وی فوتبالش را از جوانان و امید ملوان آغاز کرد و به جز سپیدرود در شهرداری بندرعباس بازی کرده است و سابقه دعوت به تیم ملی دانش آموزی ایران در سال ۹۴ را در کارنامه دارد.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

ایمان حسن پور دروازه بان فصل گذشته سپیدرود رشت با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

حسن پور، زاده رحیم آباد رودسر و متولد سال ۱۳۷۷ می باشد که به جز سپیدرود در تیم های جوانان نیروی زمینی و امید سایپا هر دو در لیگ برتر و بزرگسالان مقاومت تهران در لیگ دسته سوم بازی کرده است.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

سید حسین حق شناس بازیکن زیر ۲۱ سال فصل گذشته سپیدرود قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. حق شناس متولد سال ۱۳۸۰ است و در رده های جوانان، امید و بزرگسالان سپیدرود بازی کرده است.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

ماهان سروی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد.

سروی که متولد ۱۳۷۹ است فوتبالش را از پایه های سپیدرود آغاز کرد و در سه سال گذشته به عنوان سهمیه جوانان و امید در تیم بزرگسالان سپیدرود در لیگ دسته اول و دسته دوم به میدان رفته است و در فصل جدید هم به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در سپیدرود حضور خواهد داشت.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

مهیار نوری مدافع وسط مقتدر و تنومند سپیدرود با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و تمدید قرارداد خود با دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل باشگاه سپیدرود، برای چهارمین فصل پیاپی پیراهن سرخ سپیدرود رشت را بر تن خواهد کرد.

نوری ۲۷ ساله اهل رشت است و در پست دفاع وسط بازی می کند و در سه فصل گذشته نیز در سپیدرود حضور داشته و به جز آن در تیم های داماش، ملوان، مس رفسنجان، بادران تهران و شهرداری ماهشهر به میدان رفته است. وی سابقه دعوت به تیم ملی المپیک و دانشجویان ایران را نیز دارد.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

رضا مبلغ ناصری دروازه بان تیم های پایه و بزرگسال سپیدرود در فصول گذشته قرارداد خود را با این تیم برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

ناصری که متولد ۱۳۸۰ است، فوتبال خود را از تیم های پایه سپیدرود آغاز کرد و در رده های جوانان تا امید در سپیدرود حضور داشت و در لیگ دسته اول و دسنه دوم در تیم بزرگسالان به میدان رفت و امسال نیز به عنوان سهمیه زیر ۲۳ در سپیدرود حضور خواهد داشت. وی در فصل گذشته در ۸ مسابقه به میدان رفت و از سپیدرود به تیم ملی امید نیز دعوت شد.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

معین تقوی مدافع وسط سی ساله سپیدرود با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد.

تقوی در دو فصل گذشته از بازیکنان شاخص سپیدرود بود که علاوه بر بستن بازوبند کاپیتانی، موفق به گلزنی نیز شده بود که به دلیل مصدومیت در ابتدای فصل تنها در ۸ بازی فصل به میدان رفت و به جز آن سابقه حضور در تیم های پاس گیلان و شهرداری آستارا را دارد و از بازیکنان تاثیرگذار شهرداری آستارا در راه صعود به لیگ دسته اول بود.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

آرمان مردانی مهاجم جوان و زیر ۲۱ سال سپیدرود که سابقه دعوت به تیم ملی المپیک ایران را دارد قرارداد خود را برای سه فصل با سپیدرود تمدید کرد.

مردانی که محصول آکادمی باشگاه سپیدرود است و در تیم های جوانان و امید سپیدرود هم عضویت داشت با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود علی رغم چندین پیشنهاد از باشگاه های لیگ یکی و لیگ برتری قرارداد خود را با دکتر شاد مدیرعامل باشگاه برای سه فصل آینده تمدید کرد تا وفاداری خود را به ارتش سرخ گیلان ثابت کند. 

مردانی که امسال از سوی مهدی مهدوی کیا به تیم ملی المپیک دعوت شده بود، فصل گذشته با وجود اینکه به دلیل مصدومیت تعداد زیادی از بازی های سپیدرود را از دست داده بود ۳ گل برای سپیدرود به ثمر رساند و مقام آقای گلی لیگ برتر جوانان گیلان را در کارنامه دارد و در سه سال گذشته نیز در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم در تیم بزرگسالان حضور داشته است.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)

میلاد نجفی مهاجم ۲۸ ساله فصل گذشته سپیدرود قرارداد خود را با تیمش تمدید کرد.

نجفی که زاده پیله سوار اردبیل است در رده پایه در لیگ برتر در تیم های ذوب آهن اردبیل، امید گسترش فولاد و شهرداری تبریز بازی کرده و در بزرگسالان در تیم های شهرداری تبریز، مقاومت تهران، کاسپین قزوین، شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی به میدان رفته است.

تمدید قرارداد 13 بازیکن سپیدرود (عکس)