۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
بانی شعار یاران وفادار، وفادار ماند؛

داریوش هرمزی تا تحقق هدف با نود

قرارداد سرمربی نود ارومیه به مدت دو فصل دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ باشگاه نود ارومیه در اولین اقدام خود برای شروع پرقدرت در فصل آتی رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با داریوش هرمزی سرمربی موفق فصل گذشته خود جهت ادامه همکاری در فصل جدید رقابت‌ها به توافق نهایی رسید و قرارداد همکاری طرفین به مدت دو فصل دیگر تمدید شد.

نودی‌ها فصل گذشته با وجود مشکلاتی به مانند عدم یارگیری مناسب به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی با هدایت داریوش هرمزی که سابقه چندین صعود با تیم‌های مختلف را در کارنامه دارد؛ با یک سری بازیکنان بومی و جویای نام نتایج فوق العاده‌ای را کسب و در بین تیم‌های مدعی صعود قرار گرفت و شانس زیادی برای صعود به رقابت‌های لیگ یک را بدست آورد اما در هفته‌های پایانی با حواشی‌هایی روبرو و عدم تجربه بازیکنان این تیم سبب شد تا از قافله صعود عقب مانده و عملا شانس صعود را از دست بدهند.

از این رو مدیران باشگاه نود ارومیه جهت تحقق اهداف خود در فصل آتی با داریوش هرمزی سرمربی فصل قبل خود که نتایج فوق العاده‌ای را با این تیم کسب و سابقه چندین صعود با تیم‌های مختلف را در کارنامه دارد جهت همکاری به توافق نهایی رسید.

شایان ذکر است؛ داریوش هرمزی سابقه صعود با تیم دوم فجرسپاسی، دیهیم اهواز و استقلال ملاثانی از رقابت‌های لیگ دو به لیگ یک را در کارنامه دارد.