۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
داماش گیلان 2 - آکادمی کیای تهران 1؛

صعود داماش در روز جنجالی/ یک قدم تا بازگشت به لیگ‌ دو

تیم فوتبال داماش گیلان به مرحله پلی‌آف نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال داماش گیلان با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی آف نخست برابر آکادمی کیای تهران به مرحله پلی آف نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیدار رفت دو تیم که در تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود دیدار برگشت این دو تیم نیز با نتیجه دو بر یک به سود داماش به پایان رسید تا لاجوردی‌پوشان جواز حضور در مرحله پلی آف نهایی را کسب کنند و یک قدم تا بازگشت به رقابت‌های لیگ دسته دوم فاصله داشته باشند.

این دیدار با حواشی‌هایی زیادی چون ضرب و شتم داور و توقف چند دقیقه‌ای همراه بود؛ داماشی‌ها در دو صحنه این مسابقه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که پس از عدم اعلام خطا در صحنه دوم که در دقیقه ۷۲ نیمه دوم در محوطه جریمه آکادمی کیا رخ داد ناگهان دو نفر از عوامل منتسب به تیم داماش وارد زمین مسابقه شده و با حمله ور شدن به سمت داور وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که به همین دلیل مسابقه دو تیم با توقف چند دقیقه‌ای روبرو شد.

شایان ذکر است؛ دیدار رفت مرحله پلی آف نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور بین دو تیم داماش گیلان و بنیامین ورزش تهران روز دوشنبه ۸ مردادماه به میزبانی لاجوردی پوشان رشت برگزار خواهد شد.