۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
منتظر نظر نهایی مراجع استانی هستیم؛

واکنش مسئول لیگ یک به حواشی نماینده خوزستان

مسئول لیگ دسته اول نسبت به حواشی پیرامون نماینده خوزستان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۶
واکنش مسئول لیگ یک به حواشی نماینده خوزستان
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با نزدیک شدن به زمان آغازین مسابقات فصل جدید رقابت‌های لیگ یک اخبار حول مشکلات مالکیتی و بدنبال آن شایعه حضور یا عدم حضور برخی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها داغ‌تر از قبل؛ نقل محافل فوتبالی، برخی رسانه‌ها و فضای مجازی شده و در مورد مسائل این تیم گمانه زنی‌هایی زیادی می شود.

یکی از تیم‌هایی که وضعیت حقوقی امتیاز آن برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ یک مشخص نشده است نماینده خوزستان یا بهتر می توان گفت امتیاز لیگ یکی است که فصل اخیر در اختیار تیم فوتبال استقلال ملاثانی بود.

چند روز پیش نامه‌ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خورستان در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر و این رسانه‌ها بدون اینکه متوجه مفهوم متن نامه شوند مدعی شدند که نام  امتیاز لیگ یکی استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان تغییر کرده است.

در نامه‌ کامرانی‌فر به مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به صورتجلسه کارگروه تعیین مالکیت تیم فوتبال استقلال ملاثانی که پیوست این نامه شده بود اشاره شده و از بنی تمیم درخواست شده است تا نظر نهایی کمیسیون ماده پنج اداره ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص تغییر نام امتیاز لیگ یکی نماینده خوزستان به فدراسیون فوتبال ارسال و اعلام شود. این در شرایطی است که در نامه ارسالی به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها به هیچ گونه تغییراتی من جمله تغییر نام امتیاز استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان اشاره‌ای نشده است.

با این حال و به منظور اطلاع از آخرین وضعیت تعیین و تکلیف امتیاز لیگ یکی نماینده خوزستان به سراغ مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ یک رفتیم تا آخرین اخبار پیرامون وضعیت نهایی امتیاز لیگ یکی نماینده خوزستان را جویا شویم. شفیعی راد در این خصوص اظهار داشت: مدارک همچنان بررسی می شود و آخرین صحبتی که با من در این خصوص شده است امروز وضعیت نهایی امتیاز لیگ یکی نماینده خوزستان مشخص می شود. ما منتظر اعلام نظر نهایی مراجع استانی خوزستان هستیم که بر اساس نظر و تصمیم نهایی این مراجع اقدامات لازم را در خصوص امتیاز لیگ یکی نماینده خوزستان انجام دهیم.

مسئول لیگ یک در خصوص وضعیت نهایی شهرخودرو خراسان دیگر تیم لیگ یکی که گفته می شود امتیاز آن به باشگاهی در مشهد با نام امید وحدت واگذار شده است نیز گفت: تا این لحظه هیچ گونه مکاتبه‌ای نه از سوی باشگاه و نه از سوی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با سازمان لیگ مبنی بر واگذاری امتیاز شهرخودرو انجام نشده است. 

وی افزود: از نظر سازمان لیگ باشگاه شهرخودرو می تواند در صورت رفع مشکلاتش وارد مسابقات شده و در لیگ شرکت کند. اگر هم قرار است تغییر و تحولاتی در زمینه انتقال امتیاز در این باشگاه رخ دهد باید بر اساس مقررات و آئین نامه‌ها در مدت زمان باقی مانده حداکثر تا هفته آینده این تغییرات صورت گیرد.
ترند های روز