۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
شهید اورکی صفر - نساجی مازندران یک؛

نمایش قابل قبول شاگردان غنی زاده برابر تیم لیگ برتری

تیم فوتبال شهیداورکی اسلامشهر علارغم عملکرد و نمایشی قابل قبول در دیداری دوستانه برابر نساجی مازندران نتیجه را به حریف لیگ برتری خود واگذار کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر روز گذشته در نخستین دیداری تدارکاتی پیش فصل خود برابر نساجی مازندران صف آرایی کرد ک که علارغم ارائه بازی زیبا، عملکرد و نمایشی قابل قبول نتیجه را به حریف لیگ برتری خود واگذار کرد.

ابتدا تیم شهید اورکی اسلامشهر در این مسابقه دوستانه یک ضربه پنالتی بدست آورد اما نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند در ادامه نوبت به تیم نساجی رسید تا صاحب یک ضربه خطای پنالتی شود. شاگردان حمید مطهری از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرده و موفق شدند توسط مهرداد عبدی به گل برتری خود دست یابند.

در نهایت نیز علارغم ارائه بازی هجومی از سوی هر دو تیم و ایجاد موقعیت‌های گلزنی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این دیدار تدارکاتی با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه یابد.

حمید مطهری سرمربی نساجی در این دیدار از بازیکنانی در ترکیب تیم خود استفاده کرد که در دیدار برابر سپاهان یا فرصت بازی را بدست نیاورده و یا به عنوان بازیکن تعویضی در آن دیدار وارد میدان شده بودند.