۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
یک ماه طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتیم؛

سرمربی و‌ن‌پارس: باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم

سرمربی ون‌پارس می گوید اگر از موقعیت‌هایی که بدست می آوریم استفاده کنیم خیلی دنبال اینکه داور اشتباه کرد یا نکرد نخواهیم رفت‌‌‌.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سعید جهانگیری سرمربی ون پارس در نشست خبری پس از دیدار برابر فجرسپاسی اظهار داشت: قبل از اینکه هر چیزی جا دارد از مجموعه عوامل باشگاه نهایت تشکر را داشته باشم که یک ماه طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتیم. پس از پلی‌آف سنگینی که در لیگ دو داشتیم بدنبال جذب بازیکن و فراهم کردن مقدمات مورد نیاز برای آماده سازی جهت حضور در رقابت‌های لیگ یک بودیم که در این راه مجموعه عوامل باشگاه بسیار زحمت کشیدند. از تک تک عوامل مجموعه و کادرفنی تشکر و قدردانی می‌کنم.

جهانگیری در پاسخ به این پرسش که تحلیل وی از فصل جدید رقابت‌های لیگ یک چیست گفت: قبل از اینکه وارد مسابقات بشویم من حدود ۳۰ الی ۴۰ مسابقه لیگ یک را دیده‌ام فکر می کنم امسال لیگ سختی را نسبت به فصل گذشته داشته باشیم. سال گذشته دو الی سه تیم‌ از جمع مدعیان دور شدند و چند تیم پایین جدولی داشتیم اما امسال فکر می کنم تیم‌ها بهم دیگر نزدیک‌تر باشند چرا که آماده سازی در تیم‌ها اتفاق افتاده است به هر حال سطح از شرایطی که ما در لبگ دو داشتیم بالاتر است امیدوارم بتوانیم امسال جایگاه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی ون‌پارس در خصوص داوری بازی بیان داشت: اجازه بدهید من راجب مسئولیت و کار خودم صحبت کنم و زیاد عادت ندارم به داوری بپردازم به هر حال در مورد صحنه‌ها باید کارشناسان داوری صحبت کنند از دید من و از زوایه‌ای که من مربی که ایستاده‌ بودم یکی از دو گلی که به ثمر رساندیم و مردود اعلام شد آفساید  نبود بنابراین در مورد صحنه‌ها قضاوتی نمی کنم و به کارشناسان داوری می سپارم.

وی افزود: ما باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم علاوه بر آن دو گل یک موقعیت را دروازه‌بان فجر از روی خط برگشت داد که کار سختی بود. یک موقعیت تک به تک بدست آوردیم که تبدیل به گل نکردیم. اما اگر از موقعیت‌هایی که بدست می آوریم استفاده کنیم خیلی دنبال اینکه داور اشتباه کرد یا نکرد نخواهیم رفت‌‌‌. مهم این است بچه‌ها از فرصت‌هایی که بدست می آورند استفاده کنند.

جهانگیری گفت: موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم زیاد نبود و این طبیعی است چرا که ما زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم من فکر می کنم هفته به هفته که جلو برویم ایجاد شانس و موقعیت‌های گلزنی بیشتر می شود و نهایتا به گل نیز دست می یابیم.