۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
دلم به حال خودم سوخت؛

شهبا: کمبود بازیکن کارمان را سخت می کند

سرمربی آرمان‌گهر سیرجان می گوید کمبود بازیکن کار تیمش را در ادامه لیگ سخت‌تر می کند.
کد خبر: ۱۱۸۹۴۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ قاسم شهبا در نشست خبری پس از دیدار برابر چوکای تالش اظهار داشت: با توجه به شرایطی که امسال با آن روبرو هستیم کار سختی را پیش رو داریم. حدود ۱۶ بازیکن را در اختیار داریم و با این وجود ادامه راه برای ما سخت می شود چاره‌ای جز این نداریم که تا نیم فصل با همین روند ادامه دهیم و شاید انگیزه‌ای که بازیکنان دارند بتواند برای ما کمک کند.

شهبا ادامه داد: تلاش‌ امروزشان ستودنی بود من به آنها خسته نباشید و تبریک می گویم که توانستند سه امتیاز خانگی را کسب کنند اگر در باری هفته نخست نیز یک مقدار دقت داشتند می توانستیم در آن بازی هم سه امتیاز را کسب کنیم. ناشکر نیستیم و امیدوارم به همین شکل با قدرت کار کنیم و کسی در ادامه مصدوم یا محروم نشود تا بتوانیم مسابقات را تا نیم فصل ادامه دهیم.

سرمربی آرمان‌گهر در پاسخ به این پرسش که بازی دادن به بازیکنان بومی برای وی چه حسی دارد بیان داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد؛ مدیرعامل شرکت اعلام کرده با بازیکنان بومی در مسابقات شرکت کنیم البته از ۱۶ بازیکنی که الان در لیست‌مان داریم اکثرشان بومی نیستند ولی به هر جهت اگر ۴ الی ۵ بازیکن دیگر هم داشتیم می توانستند ما را کمک کنند البته بازیکنان بومی بازیکنان باکیفیتی هستند و استفاده از آنها لذت خاص خودش را دارد.

وی افزود: امروز دلم به حال خودم سوخت. وقتی خواستم تعویض کنم تا نتیجه حفظ شود بازیکن تعویضی نداشتم بازیکنان بومی می توانند آینده خیلی خوبی را برای خودشان رقم بزنند و در فوتبال حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند ما هم به آنها کمک کرده و موقعیت‌های فوق العاده ای را در اختیار آنان قرار می دهیم.

شهبا در پایان گفت: الان شاید روی تیم ما هیچ حسابی نمی کنند اما ما ثابت کردیم توانایی و حرف های زیادی برای گفتن داریم ولی همین کمبود بازیکن کار سخت می کند که باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.