۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

مدیرعامل شمس‌آذر: اعتقاد داشتم که در هر شرایط برنده بازی می‌شویم

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: اعتقاد داشتم هم در این زمین و هم در حضور این هواداران می توانیم برنده بازی باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۹۵۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ شهاب زندی پس از دیدار و برتری شمس آذر قزوین برابر دریای کاسپین بابل در خصوص بازی اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم در خصوص بازی باید بگویم این بازی اصلا ساری بود ما طبق اعلامی که سازمان لیگ به ما داشت بر اساس اعلام سازمان لیگ و برنامه ریزی که داشتیم اردوی قبل بازی را در ساری برگزار کردیم. شهری که حدود یک ساعت و نیم تا بابل فاصله مسافتی دارد.

زندی ادامه داد: با صحبتی که با آقایان کشوری فرد و شفیعی راد داشتم به من اعلام کردند که این اختیار را دارید تا سر بازی نروید چرا که محل برگزاری دیر آماده شده است ولی با صحبتی که بازیکنانمان در رختکن انجام دادیم به آنها گفتم که به تیمم ایمان دارم. می توانستیم بازی را برگزار نکنیم تا پرونده مسابقه به کمیته انضباطی برود تا این کمیته در خصوص نتیجه بازی تصمیم بگیرد.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین افزود: اما اعتقاد داشتم هم در این زمین و هم در حضور این هواداران می توانیم برنده بازی باشیم در ضمن به آقایان کشوری فرد و شفیعی راد هم گفتم که من ناراحت نبودم و فقط از طی کردن مسیر طولانی ساری تا بابل گله مند بودم. میزبانی حق مردم بابل است و اینطور نبود که ما از این اتفاق سوء استفاده کنیم با اعتقادی که به تیم و بازیکنانم داشتم بازی را کنسل نکردیم و خدا را شکر که بازی را هم بردیم.

ایشان در پاسخ به این پرسش که آینده شمس آذر را چطور می بیند بیان داشت: برنامه ریزی و هدف اول ما برای صعود بوده از روز نخستی که تیم را بستیم هدف اصلی ما در امر انتخاب سرمربی و یارگیری بر مبنای صعود بوده است. برخی می گویند تیم شما بازیکن خوبی گرفته است که باید به این نکته هم توجه کنند که همه کارهایی که در تیم انجام شده حاصل ۶۰ روز تلاش بوده است. جزو تیم‌هایی بودیم که تمرینات مان را زودتر شروع کردیم.