۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

جهانگیری: فوتبال با حضور تماشاگران رنگ و بوی دیگری دارد

سرمربی تیم ون‌پارس‌ گفت: امیدوارم در هفته‌های آینده شاهد حضور تماشاگران بیشتری باشیم و آن‌ها هم از تماشای بازی ما لذت ببرند.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۱
جهانگیری: فوتبال با حضور تماشاگران رنگ و بوی دیگری دارد
به گزارش وب سایت دی اسپورت، سعید جهانگیری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در نشست خبری پس از دیدار با دریای بابل اظهار داشت: از بازیکنان، کادر‌فنی و مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم؛ دو هفته نامطلوب به لحاظ امتیازی را پشت سرگذاشتیم در حالی که از نظر کیفی در شرایط خوبی بودیم، امروز دنبال این بودیم که ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: به عنوان تیمی که به تازگی به لیگ یک راه یافتیم، یکی از هدف‌های ما رسیدن به یک ثبات و شخصیت تیمی بود؛  مطمئن باشید با گذشت زمان به کیفیت و فرم ایده‌آل خود نزدیک خواهیم شد؛ از طرفی فشار و استرس کمتری هم به بازیکنان وارد خواهد شد و امیدوارم هر چه جلو‌تر می‌رویم، شرایطمان بهتر شود.

جهانگیری با بیان این نکته که کیفیت تیم‌ها بهم نزدیک است، خاطرنشان کرد: تیم‌ها از نظر‌فنی اختلاف فاحشی با یکدیگر ندارند، نکته مهم برای ما این است که فوتبال هدفمندی را به نمایش بگذاریم؛ به دلیل تغییرات زیاد، رسیدن به این هدف زمان‌بر خواهد بود و باید کل مجموعه با صبر و حوصله کار را پیگیری کنیم.

سرمربی ون‌پارس ادامه داد: امروز بازی سختی به خصوص در نیمه نخست داشتیم، فکر می‌کنم به این دلیل بود که در دو بازی اول از نظر امتیازی به خواسته خود نرسیده بودیم و بازیکنان این فشار را احساس می‌کردند.

وی در پایان گفت: به تیم بابل خسته‌نباشید می‌گویم؛ امروز بیشتر از قبل احساس کردیم که در خانه بازی می‌کنیم، تشکر ویژه از هوادارانی دارم که برای حمایت ما به ورزشگاه آمدند، با حضور آن‌ها فوتبال رنگ و بوی دیگری دارد، امیدوارم در هفته‌های آینده شاهد حضور تماشاگران بیشتری باشیم و آن‌ها هم از تماشای بازی ما لذت ببرند.