۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

شهبا: چرا پرواز استقلال خوزستان و شمس آذر کنسل نشد!؟

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان نسبت به اتفاقات بازی‌‌ برابر خلیج فارس ماهشهر اعتراض شدیدی دارد.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ قاسم شهبا سرمربی آرمان گهرسیرجان با انتقاد تند و شدید نسبت به اتفاقات بازی برابر خلیج‌فارس ماهشهر که منجر به تعویق ۲۴ ساعته این مسابقه و صدور مجوز بازی بازیکنان خلیج فارس ماهشهر با کارت ملی شد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: اتفاقاتی که طی این دو روز افتاد در فوتبال بی سابقه بود؛ موارد این چنینی فقط در فوتبال ایران اتفاق می افتد؛ صحبتم با مسئول لیگ است که در مصاحبه‌ای عنوان کرده است پرواز خلیج فارس ماهشهر به دلیل ایام‌ خاصه در کشور با توجه به نزدیکی اربعین حسینی علی الخصوص در استان خوزستان کنسل شده است آقای شفیعی! آیا این ایام خاصه فقط مختص خلیج فارس ماهشهر است!؟ استقلال خوزستان که یک تیم خوزستانی است چطور یک الی دو روز پیش‌ از روز مسابقه که خلیج فارس ماهشهر نیز در آن روز بازی دارد می تواند از اهواز به تهران و از تهران به مازندران بدون مشکل پرواز کند یا شمس آذر چطور می تواند از تهران به اهواز بدون مشکلی پرواز کند و شب پس از مسابقه هم با پرواز اهواز را ترک کند؟ اما با این وجود پرواز خلیج فارس کنسل می شود و کاروان این تیم نمی تواند به کرمان و سیرجان برسد.

شهبا افزود: اصلا پروازی وجود داشت و از سوی خلیج فارس رزرو شده یود که بخواهد کنسل هم شود چرا از سازمان هواپیمایی کشور در این خصوص استعلام گرفته نشد؟ آیا این اتفاق در شهری غیر از سیرجان رخ می داد اصلا می توانستید مسابقه را یک روز با تعویق برگزار کنید؟ این نجیب بودن و مظلومیت آرمان‌گهر را نشان می دهد.

سرمربی آرمان‌گهر‌ در خصوص صدور مجوز بازی بازیکنان خلیج فارس ماهشهر با کارت ملی نیز بیان داشت: می گویند کارت بازی‌ بازیکنان‌شان صادر شده و عکس آنها را به ناظر فرستاده‌اند تا ناظر با کارت ملی صحت آنها را تایید کند اولا در دنیا مرسوم است یک ساعت قبل بازی لیست تیم‌ها بسته می شود و در اختیار ناظر قرار می گیرد دوم اینکه نکته‌ای که برای ما مبهم است و سبب می شود سوال دیگری در ذهن‌مان شکل بندد این است که آیا سازمان لیگ نمی توانست این عکس ها را یک‌ روز قبل از مسابقه، شب قبل بازی، اصلا چند ساعت مانده به آغاز مسابقه ارسال کند. اینکه کارت بازی وجود نداشته باشد و ما شماره پیراهن‌های حریف را در اختیار نداشته باشیم از کجا بدانیم چه کسی برای حریف به میدان رفته است.

وی اضافه کرد: هفته چهارم است مگر می شود پس از گذشت چهار هفته از لیگ یک تیم با کارت ملی بازی کند؛ شاید خلیج فارس به فدراسیون و سازمان لیگ بدهی دارد و چون در قبال بدهی چک‌ داده است به خاطر این موضوع سازمان لیگ کارت بازی بازیکنان این تیم‌ را تحویل نمی دهد و الی چه موردی می توان باشد که در هفته چهارم کارت بازی بازیکنان یک تیم صادر نشود.

شهبا بیان داشت: ما با تیم خلیج فارس ماهشهر مشکلی نداریم و صحبت و پیکار انتقاد ما به سوی سازمان لیگ است.