۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
عملکرد ضعیف ون‌پارس در ۴ هفته ابتدایی؛

جهانگیری از هدایت ون‌پارس برکنار شد؟

تیم فوتبال ون‌پارس در ۴ هفته ابتدایی لیگ یک به نسبت سال قبل عملکرد ضعیفی داشته است.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان با وجود اینکه اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می کند اما با این وجود نتوانسته در ۴ هفته ابتدایی لیگ یک علارغم در اختیار داشتن امکانات سخت افزازی و بودجه‌ای مناسب و همچنین اکثرا بازیکنان لیگ یکی؛ نتایج و عملکرد مطلوبی داشته باشد.

این تیم از حداکثر امتیازات ۴ مسابقه ابتدایی خود (۱۲ امتیاز) با کسب یک برد، دو شکست و یک تساوی فقط ۴ امتیاز بدست آورده که با این اوصاف میانگین امتیازگیری این تیم در هر مسابقه یک امتیاز بوده است!

ون پارسی‌ها به نسبت فصل گذشته عملکرد ضعیفی در نتیجه و امتیازگیری داشتند آنها تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ دو با نتایج برعکس نتایج فصل جاری با ۲ برد، یک شکست، یک تساوی و کسب ۷ امتیاز در رتبه ششم جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته بودند اما در فصل جاری تا پایان هفته چهارم با کسب ۴ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفته و شرایط مناسبی از لحاظ نتیجه و امتیاز گیری ندارند.

با توجه به عملکرد ضعیف تیم ون‌پارس در ۴ هفته ابتدایی شنیده می شود مدیران این باشگاه از عملکرد تیمشان با توجه به امکانات و بودجه‌ای که در اختیار این تیم قرار داده‌اند چندان رضایت ندارند و همین امر سبب شده تا تصمیم بر قطع همکاری با سعید جهانگیری بگیرند.

هنوز باشگاه ون پارس واکنشی به این شنیده‌ها و شایعات نداشته و باید منتظر ماند و دید که مدیران ون‌پارس چه تصمیمی را در خصوص وضعیت سرمربیگری تیمشان با توجه به شرایط موجود خواهند گرفت.