۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

فراهانی: برنامه‌ای برای تعویق مجدد مسابقات نداریم

مسئول لیگ دسته دوم کشور می گوید کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه‌ای برای تعویق مجدد مسابقات ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در پی شایعات منتشر شده مبنی بر درخواست برخی تیم‌ها جهت تعویق آغاز مسابقات و موافقت‌ مسئولان سازمان لیگ با این درخواست؛ مسئول لیگ دو با بیان اینکه درخواستی از سوی تیم‌ها به سازمان لیگ ارائه نشده گفت که مسابقات تحت هیچ شرایطی به تعویق نخواهد افتاد‌.

امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دو در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در این خصوص اظهار داشت: اگر بخواهم به صورت مستند صحبت کنم؛ آخرین مسابقه در لیگ دسته دوم فصل گذشته در تاریخ 13 تیر ماه (بازی برگشت پلی آف) انجام شد و سازمان لیگ در تاریخ 1401/04/29 با ارسال نامه‌ای خطاب به باشگاه‌ها و هیئت فوتبال استان‌ها زمان پیش بینی شده جهت آغاز مسابقات را 1401/06/29 اعلام کرد. با این اوصاف تیم‌ها در این حد فاصل حدود دو ماه فرصت آماده‌سازی شرایط تیمی و میزبانی خود را داشتند و بایستی اقدامات لازم در هر زمینه‌ای که مربوط به تیمداری و یا میزبانی‌شان می شد را انجام می دادند. از طرفی در تاریخ 1401/06/13 مجددا از طریق نامه ارسالی از سوی سازمان لیگ به باشگاه‌ها و هیئت فوتبال‌ استان‌ها و اعلام رسمی از طریق سایت سازمان لیگ و رسانه دی‌اسپورت مسابقات را حدود ۱۱ روز به تعویق انداختیم تا فرصت دوباره‌ای به تیم‌ها داده باشیم که کارهای باقی مانده خود را انجام دهند.

فراهانی افزود: اگر قرار بر تعویق مسابقات بود که امروز برنامه مسابقات دو هفته ابتدایی را اعلام نمی کردیم. از سوی دیگر اگر تصمیم بر تعویق مسابقات هم بگیریم امکان آن وجود ندارد چرا که ما مسابقات جام حذفی را هم در پیش داریم و پس از هفته دوم و یا سوم می بایست یک مرحله از مسابقات جام حذفی با حضور تیم های لیگ دویی انجام شود که اتفاقا تعدادی از تیم‌های لیگ دو نیز برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

مسئول لیگ دسته دوم اضافه کرد: تیم‌ها می توانند درخواست خود را به صورت مکتوب ارائه دهند اما چیزی که مشخص می باشد این است که سازمان لیگ زمان و فرصت کافی برای آماده سازی تیم‌ها در اختیار آنان قرار داده است و از طرفی همانطور که گفتم شرایط برای تعویق مسابقات وجود ندارد و رقابت ها در تاریخ 10 مهرماه شروع خواهد شد.
ترند های روز