۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

مهدی قنبری سرمربی شاهین تابان بوشهر شد

سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۷۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در شرایطی که پس از تعیین و تکلیف وضعیت مالکیتی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر زمزمه‌هایی مبنی بر انتخاب گزینه‌هایی چون مهدی پاشازاده، مهدی کریمیان و... به عنوان سرمربیگری شاهین شنیده می شد اما در نهایت مهدی قنبری که زمینه ساز ورود سرمایه گذار جدید برای خرید امتیاز شاهین و تیمداری این سرمایه گذار در بوشهر شده بود به عنوان سرمربی سفید پوشان بوشهری در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو انتخاب شد.

قنبری که سابقه سرمربیگری در پدیده وحدت بوشهر، امید گناوه، ایرانجوان بوشهر، شاهین بندرعامری و همین شاهین بوشهر را در کارنامه دارد در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو بار دیگر بر نیمکت شاهینی خواهد نشست که پس از ورود سرمایه گذار جدید به شاهین تابان بوشهر تغییر نام داده است.

همچنین حمید کللی فرد سرمربی سابق شاهین شهرداری بوشهر که چند فصلی به دور از فوتبال بوشهر بود و به عنوان کمک اول قاسم شهبا در تیم آرمان گهر سیرجان فعالیت داشت به عنوان مدیرفنی باشگاه شاهین انتخاب شد.

علیرضا آلوستانی سرمربی سابق دارایی بندرگز که  سابقه صعود با این تیم از رقابت‌های لیگ سه به لیگ دو را در کارنامه دارد به عنوان کمک اول مهدی قنبری در تیم شاهین فعالیت خواهد داشت.

محسن قائدپوری دیگر مربی شاهین و محمود بحرینی نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم در فصل جاری مشغول به فعالیت خواهند بود.

ضمن اینکه مهدی دهقان به عنوان آنالیزور تیم شاهین تابان بوشهر انتخاب شده است.
ترند های روز