۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
فجرسپاسی 11 - شهرخودرو 0؛

فاجعه برای تیم مشهدی در شیراز!

تیم شهرخودرو مشهد دیدار مقابل فجرسپاسی را با نتیجه یازده بر صفر واگذار کرد.
کد خبر: ۱۱۹۴۲۸
فاجعه برای تیم مشهدی در شیراز!
به گزارش وب سایت دی اسپورت، در چارچوب هفته هشتم لیگ یک تیمهای فجرسپاسی و امید وحدت در حالی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی تقابل دو تیم صدرنشین و قعرنشین این فصل لیگ آزادگان بود. البته هر دو فصل پیش در لیگ برتر حضور داشتند اما با نتایج ضعیف به لیگ یک سقوط کردند.

در این دیدار ستاره فجر، علی آل‌کثیر بود که به تنهایی چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا تاثیر بسزایی در عملکرد و موفقیت تیمش داشته باشد.

رضا آقابابایی نیز سه بار دروازه امید وحدت را گشود تا او هم عملکرد درخشانی را در این بازی داشته باشد. حسین مهربان مهاجم سابق شهرخودرو نیز در این بازی دو گل زد و رضا خانی به همراه ابوالفضل بابایی دو گل دیگر را به ثمر رساندند.

شکست یازده بر صفر امید وحدت مقابل فجرسپاسی در حالی رقم خورد که این تیم مشهدی تاکنون 8 شکست را تجربه کرده و در قعر جدول قرار دارد و از آن سو فجر با این برد بزرگ جایگاه خود در بالای را مستحکم کرد.

نکته جالب اینکه نیمه اول این بازی با نتیجه 5-0 به پایان رسید و در نیمه دوم نیز از دقیقه 65 فجرسپاسی شش گل زد و این برد را به دست آورد.

برد فجرسپاسی یکی از پرگلترین نتایج تاریخ لیگ آزادگان و چه بسا فوتبال ایران محسوب می‌شود که تیم مهدی رجب زاده را در رتبه دوم جدول لیگ آزادگان قرار داد.