۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

شمس آذر؛ مدعی متضرر از داوری! ( ویدئو)

باشگاه شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری علیه این تیم در ۸ مسابقه برگزار شده از لیگ معترض شد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۳
شمس آذر؛ مدعی متضرر از داوری! ( ویدئو)
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال شمس آذر قزوین با وجود اینکه طی ۸ هفته برگزار شده لیگ یک با کسب مجموع ۱۷ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول رقابت‌های لیگ یک قرار گرفته است اما با این وجود در میان تیم‌هایی که در قامت مدعی در مسابقات فصل جاری حضور یافته اند از اشتباهات داوری بیشترین ضرر را دیده است.

باشگاه شمس آذر قزوین با انتشار ویدئویی از مجموعه اشتباهات داوری طی ۸ مسابقه برگزار شده این تیم در فصل جاری؛ نسبت به نحوه قضاوت داوران و این اشتباهات معترض شد. 

قزوینی ها با وجود اینکه در هفته نخست برابر خوشه طلایی ساوه با نتیجه پرگل چهار بر صفر پیروز شدند اما به اذعان کارشناسان داوری گل صحیح این تیم در دقیقه 30 مردود و خطای پنالتی به سود یشمی پوشان در دقیقه 34 نادیده گرفته شد.

شاگردان سعید دقیقی در مسابقه هفته پنجم برابر پارس جنوبی جم باز هم به اذعان کارشناسان داوری از اشتباهات داوری متضرر شدند چرا که گل صحیح این تیم در دقیقه 14 نیمه نخست مردود اعلام شد.

نکته جالب تر موضوع اشتباهات داوری علیه تیم شمس آذر قزوین؛ مردود اعلام شدن گل های نخست این تیم در نیمه نخست دو دیدار خوشه طلایی ساوه و پارس جنوبی جم است اما با این وجود شاگردان سعید دقیقی در هر دو مسابقه با بردی پرگل زمین مسابقه را ترک کردند.

آخرین صحنه مشکوک داوری علیه تیم شمس آذر که در صورت تایید کارشناسان داوری؛ اشتباه تاثیرگذار داوری در مسابقات این تیم محسوب می شود به همین دیدار هفته هشتم برابر مس شهربابک برمی گردد جایی که قزوینی ها معتقد هستند بازیکنشان در صحنه خطایی که منجر به ضربه ایستگاهی برای مس و در نهایت به گل تساوی بخش این تیم شد مرتکب خطایی نشده و در آن صحنه برخورد هر دو بازیکن یک برخورد معمولی بوده که در هر مسابقه فوتبال می تواند رخ دهد.

همچنین قزوینی ها معتقدند در دقیقه ۷۶ این مسابقه بازیکن مس بر روی علی اصغر اعرابی مرتکب خطا شده و داور بایستی یک خطای پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد.

با این وجود باید تیم شمس آذر قزوین را در زمره مدعیان فصل جاری لیگ یک قرارداد که تا پایان هفته هشتم بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دیده است.