۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
نمی‌دانم چرا مربیان و مدیران جوان و موفق را می‌کوبند؛

مدیرعامل شمس‌آذر: نیازی به جادوگری و دوپینگ نداریم

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین می گوید نه به جادوگری اعتقاد دارد و نه تیمش نیازی به دوپینگ دارد.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین پس از برتری قاطع تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص مسابقه امروز اظهار داشت: بازی خوبی را در هر دو نیمه بازیکنان تیم به نمایش گذاشتند هم نیمه نخست و هم نیمه دوم سرتر از حریف ظاهر شدیم و علاوه بر اینکه موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم در هر دو نیمه گلزنی کردیم که این موضوع بلوغ تاکتیکی و آمادگی بالای ما را نشان می دهد خدا را شکر که این بازی را هم به مانند بازی‌های قبلی با برد پشت سر گذاشتیم.

زندی در خصوص دو درخواست باشگاه سایپا قبل از برگزاری بازی امروز بیان داشت: قبل از اینکه در خصوص این موضوع صحبت کنم شنیدم که می گویند ما از درخواست باشگاه سایپا ناراحت شد‌ه‌ایم در حالیکه اصلا ما در این خصوص واکنشی نشان ندادیم چون برایمان مهم نبود؛ از سوی دیگر قبل از اینکه درخواست آنها به فدراسیون برسد دیدید که با اعلام اسامی داوران مشخص شد که کمیته داوران قبل از دوستان به حساسیت مسابقه واقف و به همین دلیل داور لیگ برتری برای قضاوت در این دیدار انتخاب کرده بود. از این درخواست باشگاه سایپا تعجب می کنم چرا که در ۸ هفته اخیر از اشتباهات داوری متضرر شدیم و شما نمی توانید صحنه‌ای در این ۸ مسابقه‌ پیدا کنید که از اشتباهات داوری سود برده باشیم.

مدیرعامل شمس آذر قزوین افزود: در مورد تست دوپینگ هم بگویم که در هفته‌های اخیر ماموران دوپینگ در مسابقات ما حاضر شدند نمونه آن همین دو بازی قبلی برابر شهرداری آستارا بود که ماموران نادو حضور یافتند و نمونه برداری هم کردند؛ انگار تیم دیگری در این لیگ جز تیم ما حضور ندارد البته ما مشکلی بابت این موضوع نداریم اتفاقا هم استقبال می کنیم.

او با بیان اینکه به جای حمایت از مربی و مدیر جوانی که در کارشان موفق است به طور مداوم در تلاش هستند حاشیه سازی کنند بیان داشت: نمی دانم چرا وقتی می بینند مربی یا مدیر جوانی نتایج خوبی را می گیرد و در کارش موفق است می خواهند آنها را بکوبند تا وارد حاشیه شود. به جای اینکه حمایت کنند می خواهند موفقیت آن مربی یا مدیر را به هر نحوی شده با اتهاماتی که می زنند زیر سوال ببرند. البته محمود فکری را کاملا می شناسم و زمانی شاگردش بودم؛ ایشان مربی بزرگی است. او را به خاطر اینکه تیمش نتیجه نگرفته و فشار زیادی را تحمل می کند؛ درک می کنم و شاید صحبت‌هایش به خاطر فشار زیادی است که تحمل می کند. فکری تقصیری در نتایج تیمش ندارد چرا که همه می دانند سایپا دیر بسته شد و زمان کافی برای آماده سازی در اختیار نداشت.

ایشان ادامه داد: تا تیمی نتیجه می گیرد به خاطر اینکه برایش حاشیه درست کنند صحبت از جادوگری و دوپینگ مطرح می کنند؛ من نه به جادوگری اعتقاد دارم و نه تیمم نیازی به دوپینگ دارد؛ صحبت از دوپینگ می کنند اما این را نمی گویند که در نیم فصل احتمال تغییرات و جابه جایی بازیکن وجود دارد و اگر من مدیرعامل از بازیکنم بخواهم دوپینگ کند شاید یکی از همین بازیکنان در نیم فصل از تیم ما جدا شد آن وقت چطور می توانم این بازیکن را کنترل کنم تا صحبتی در این باره نکند؟

زندی اضافه کرد: بسیاری از تیم‌ها با هوچی‌گری و جنجال در کنار زمین و یا وقت کشی در طول مسابقات لیگ بدنبال نتیجه گیری هستند اما در طول این ۸ هفته شما نمی توانید مسابقه‌ای را پیدا کنید که نیمکت تیم ما جو را متشنج کند و جنجال بسازد یا بازیکنی بخواهد وقت کشی کند اصلا من و آقای دقیقی به بازیکن‌مان گوشزد کرده‌ایم که هر بازیکنی روی زمین بیفتد و وقت کشی کند او را از زمین بیرون می کشیم و جریمه سنگینی برایش در نظر می گیریم.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین تصریح کرد: مربی جوان زیادی چون حسن اشجاری، پیروز قربانی، احمد جمشیدیان در لیگ داریم که همیشه در تیم‌هایی مربیگری کرده‌اند که بضاعت مالی کمتری داشتند چرا به این مربیان جوان در تیم‌های خوب فرصت داده نمی شود تا توانایی‌هایشان نمایان شود من بازی‌ تیم‌های این مربیان را دنبال می کنم آنها صاحب سبک هستند و تیمشان بازی زیبا و تاکتیکی را به نمایش می گذارند.

وی افزود: فراز کمالوند با ۴ صعود در لیگ یک و سیدسیروس پورموسوی که با کار در لیگ‌های پایه به اینجا رسیده است با وجود اینکه در فصل جاری شکستی را متحمل نشده‌اند اما با دو  تساوی که تیمشان بدست می آورد این مربیان را تحت فشار قرار می دهند و می کوبند توقع دارید من مدیر جوان را که تیمم نتیجه گرفته و ۹ هفته مقتدرانه صدرنشین لیگ بوده است را نکوبند؟ در فوتبالی که در آن به مربیان موفق رحم نمی کنند توقع دارید به من مدیر جوان رحم داشته باشند؟

ایشان اضافه کرد: مهدی رجب زاده تیم خوبی را ساخته و روانه مسابقات کرده است پس چون تیمش خوب است من باید او و تیمش را بکوبم؟ این تیم برابر ما بازی خوبی انجام داد و ما نتیجه را به آنها واگذار کردیم آیا بعد از مسابقه علیه عوامل این تیم مصاحبه‌ای کردیم. از این نیز نگذریم که در کنار رجب زاده مدیر جوانی چون آقای مفتاحی حضور دارد که مدیری جوان و کاربلد است‌.

زندی در خصوص اینکه حمایت‌های مسئولان استانی از باشگاه و تیم شمس آذر قزوین تا بدین لحظه رضایت کننده بوده و چه توقعی از مسئولان استانی دارد گفت: از مسئولان استانی توقع حمایت داریم و دوست داریم تا پایان فصل و تحقق هدف در کنار ما باشند. باشگاه شمس آذر یک باشگاه خصوصی است که در مسیر ایجاد شور و نشاط در جامعه و شهر قزوین قدم برداشته و در همین راستا سرمایه گذاری کرده است توقع حمایت همیشه مالی نبوده و به حمایت‌های معنوی مسئولان در راستای تزریق روحیه و انگیزه به تیم نیاز داریم. از شهردار و استاندار محترم قزوین توقع حمایت مادی و معنوی داریم انتظار می رود در این مسیر سخت اما پایانی شیرین ما را یاری کنند.