۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
تیم برتر میدان بودیم؛

جمشیدیان: می توانستیم با سه امتیاز به خانه برگردیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه موقعیت‌های گلزنی زیادی در هر دو نیمه خلق کردیم و مستحق پیروزی برابر این تیم بودیم.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۴
جمشیدیان: می توانستیم با سه امتیاز به خانه برگردیم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ احمد جمشیدیان پس از دیدار تیمش برابر خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص این مسابقه اظهار داشت: ابتدا باید بگویم خیلی جالب است که شما در چند روز مانده به بازی سردرگم باشید که می خواهید در کدام شهر بازی کنید. 

وی افزود یکبار به ما گفتند کاشان، یک بار قم و تهران و در نهایت هم کمتر از ۴۸ ساعت مشخص شد بازی در اراک برگزار می شود و همین موضوع برای ما مشکلاتی از قبیل رزرو هتل و ... ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه شناخت خوبی از خوشه طلایی ساوه داشتیم، گفت: به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه را آنالیز کرده بودیم و برای کسب حداکثر نتیجه وارد میدان شدیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: در نیمه نخست از ابتدا مالک توپ و میدان بودیم و موقعیت های خوبی را داشتیم، حریف دو بار در نیمه دوم به سختی دروازه ما را تهدید کرد که تنها موقعیت های حریف محسوب می شد، اگر در شرایط خوب خود بودیم می توانستیم به برتری برسیم.

او با بیان اینکه فوتبال روز بد خود را در این دیدار به ما نشان داد، گفت: می توانستیم به راحتی با سه امتیاز و پیروزی به همدان بازگردیم اما در فوتبال بعضی روزها هر چقدر هم تلاش کنید و بازی خوبی ارائه دهید توپ هایتان تبدیل به گل نمی شود.

سرمربی شهرداری همدان افزود: در مجموع از عملکرد شاگردانم رضایت دارم اما از نتیجه نه، آنها به خوبی خواسته های تاکتیکی ما را در زمین پیاده کردند. در این دیدار شاید یکی دو موقعیت به حریف دادیم و تا سوت پایان مسابقه مالک توپ و میدان بودیم و در ثانیه های آخر هم ۴ کرنر متوالی به دست آوردیم. 
ترند های روز