۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
۲۹ بازی بدون باخت نشان از کیفیت بالای حریف است؛

جمشیدیان: برابر استقلال ملاثانی به دنبال ادامه روند خوب خود هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدار سخت و سنگینی برابر استقلال ملاثانی داریم اما به دنبال ادامه روند خوب خود هستیم.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت با اشاره به دیدار هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ۲۹ دیدار گذشته خود تا به امروز شکستی را تجربه نکرده که همین آمار نشان از عملکرد خوب و قدرت این تیم دارد.

وی افزود: این تیم یکی از تیم‌های باثبات لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل بوده که کادرفنی و شاکله اصلی خود را حفظ کرده و امسال نیز شرایط خوبی دارد و یکی از مدعی‌های صعود خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال رکوردشکنی نیستیم، گفت: تمرکز خود را به روی ارائه یکی بازی زیبا و تماشاگرپسند می‌گذاریم تا بتوانیم روند نتیجه‌گیری خوب خود را همچنان ادامه دهیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و باشناخت کامل وارد میدان مسابقه می‌شویم.

وی با بیان اینکه در دیدارهای خانگی به دنبال حداکثر امتیازات هستیم، بیان کرد: با توجه به دیدارهای حساس پیش رو و نزدیکی سطح تیم‌ها باید از بازی‌های خانگی حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: به طور قطع در تمام دیدارهای خانگی هم نمی‌توانیم پیروز باشیم اما بهترین عملکرد خود را در خانه به نمایش خواهیم گذاشت و از دقیقه یک تا سوت پایان برای ۳ امتیاز تا پای جان خواهیم جنگید.

وی اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تا به این هفته از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار ورزش دوست، مدیران ارشد شهرداری و رئیس و معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع تمام فوتبال در مستطیل سبز نیست و تیم بیرون از زمین که مدیران هستند نیز همان اندازه و بیشتر اهمیت دارند که امیدواریم با حمایت به موقع، انگیزه بالای بازیکنان برای کسب بهترین نتایج حفظ شود.

گفتنی است؛ در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور سه‌شنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال استقلال ملاثانی است.
ترند های روز