۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
یکدل بودن‌مان به تیم کمک بزرگی می کند؛

رزاقی‌راد: به هجمه‌ها توجه کنیم از ادامه راه باز می مانیم

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است که یکدل بودن همه عوامل باشگاه به تیمش در راه رسیدن به موفقیت کمک بزرگی می کند.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۵
رزاقی‌راد: به هجمه‌ها توجه کنیم از ادامه راه باز می مانیم
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال پارس جنوبی امروز موفق شد دومین پیروزی متوالی خود پس از بدشانسی هفته‌های اخیر برابر چادرملوی اردکان بدست آورد و بار دیگر در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گیرد. ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم پس از برتری تیمش در خصوص مسابقه امروز به خبرنگار دی‌اسپورت گفت: بازی امروز بسیار سخت بود از این لحاظ که شرایط چادرملو در جدول به گونه‌ای بود که تلاش داشت سه امتیاز بازی امروز را بدست آورد می دانستیم که از این رو بازی هجومی را در دستور کار قرار می دهد ما هم در مقابل با توجه به این موضوع تغییر تاکتیک دادیم و روی نقاطی که در هفته‌های گذشته مشکل داشتیم در طول هفته تمرین کردیم تا این نقاط را قوت بخشیم.

رزاقی راد ادامه داد: با توجه به سطح ارتفاع شهر یزد از دریا و هوای خشک و گرم حاکم بر این شهر پس از گل اول بازیکنان‌مان مورد اذیت قرار داد ولی نیمه دوم با بهبودی و خنک شدن هوا بازیکنان‌مان بازی بهتری را ارائه دادند روی ضد حملات ۵ الی ۶ گل گلزنی ایجاد کردیم، یک بار هم توپ به تیرک دروازه حریف برخورد کرد و دو الی سه موقعیت هم توسط مرتضی آقاخان و همایون افتخاری از دست رفت ضمن اینکه اعتقاد داریم یک خطای پنالتی هم داور به سود ما اعلام نکرد که اگر اعلام می شد شرایط مسابقه به کلی تغییر می کرد.

سرمربی پارس جنوبی افزود: علاوه بر اینکه می توانستیم روی ضد حمله به گل های بیشتری دست یابیم در فاز دفاعی نکاتی را گوشزد کرده بودیم بازیکنان به نحواحسن انجام دادند. خداروشکر در دومین هفته متوالی به پیروزی رسیدیم همه اینها لطف خداست که شامل حالمان شد که باید منتظر بمانیم و ببینیم تکلیف بازی هفته بعدی‌مان برابر شهرخودرو چه خواهد شد.

وی در خصوص داوری و اینکه سرمربی چادرملو معتقد بود گل دوم پارس در شرایط آفساید به ثمر رسید نیز گفت: همانطور که گفتم امروز به اعتقادمان یک خطای پنالتی به سود ما گرفته نشد ضمن اینکه ما یک گل هم به ثمر رساندیم که مردود اعلام شد‌. در خصوص اینکه سرمربی حریف معتقد است گل دوم ما در شرایط آفساید به ثمر رسیده هم بگویم که من از صحنه دور بودم و فیلم صحنه گل را ندیدم که در خصوص آن اظهار نظر کنم. اما سرمربی حریف نزدیک‌تر از من به صحنه بود اما با این وجود اعتراضی به صحنه نداشتند چرا که در صحنه‌های کوچک تر از این صحنه با هر سوت داور نیمکت حریف وسط زمین می پرید و معترض می شد! در کل داوری خوب بود و آقای بینش در دومین قضاوتی که در لیگ به عنوان داور وسط داشت عملکرد خوبی را به جا گذاشت.

رزاقی‌راد در خصوص عملکرد بازیکنانی که با نظر وی جذب شدند علی الخصوص رضا بلیوند که در بازی امروز بر روی هر دو گل پارس جنوبی تاثیر داشت گفت: همه بازیکنان ما تلاش زیادی می کنند و این موضوع را به عینه در تمرینات قابل مشاهده است که با چه انگیزه‌ای در حال تمرین هستند و بر روی تمام نکات تاکتیکی که مدنظرمان است با دقت فراوان تمرین می کنند تا بتوانند در حین مسابقات به خوبی به نمایش بگذارند و در زمین اجرا کنند.

سرمربی پارس جنوبی جم در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد با وجود هجمه ‌هایی که برخی افراد علیه او وارد می کنند اما وی بددن توجه به این فشارات به کار خود ادامه می دهد گفت: این طبیعت فوتبال است در روزی که نتیجه را واگذار کنید حتی فوتبال زیبایی را همه به نمایش بگذارید هوادار ناراحت می شود چرا که تمام عشق هوادار این است که تیم مورد علاقه‌اش همیشه پیروز شود اگر قرار باشد ما تحت تاثیر احساساتی که هواداران دارند قرار بگیریم در ادامه راه باز می مانیم. پس از یک الی دو روز ناراحتی بابت شکست برابر آرمان‌گهر؛ دوباره تمام هوادارها، بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی یکدل شدیم که روزهای بهتری را برای پارس جنوبی جم رقم بزنیم.

وی در پایان در خصوص حضور بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در اردوی این تیم پیش از مسابقه امروز که سبب تزریق روحیه و انگیزه بین بازیکنان می شود بیان داشت: آقای رضائیان همیشه در کنار ما بودند و در اردو‌های تیم قبل از مسابقات حضور داشته‌اند الان چیزی که مهم می باشد این است از همه ما از کادرفنی و بازیکنان گرفته تا کل عوامل باشگاه یکدل هستیم که این موضوع بهترین موردی است که به تیم کمک می کند. در خصوص مسائل مالی هم آقای رضائیان در حال پیگیری هستند که در هفته پیش رو هم پاداش بازیکنان و هم درصدی از قراردادهای آنان پرداخت شود.