۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
در لیگ یک سفارش گل دارید به این مهاجم بسپارید؛

غرش رحمان زیر بارش باران پاییزی (عکس)

تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق شد در دیداری حساس استقلال خوزستان را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ یک آزادگان عصر امروز با برگزاری مسابقات هفته یازدهم این رقابت‌ها پیگیری شد که در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم شمس آذر در قزوین موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم پرمهره استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد و ضمن کاهش اختلاف با صدر جدول اولین شکست فرصت را به این تیم تحمیل کند. 

رحمان جعفری مهاجم شمس آذر قزوین که پیش از این هفته با ۸ گل به همراه علی آل کثیر مهاجم فجرسپاسی در صدر جدول گلزنان رقابتهای لیگ یک قرار داشت توانست در مسابقه روز گذشته تیمش هر دو گل شمس آذر را وارد دروازه حریف خوزستانی کند. این مهاجم در هر دو نیمه پایش به گلزنی باز باشد؛ او ابتدا در دقیقه ۱۳ نیمه نخست گل اول تیمش را به ثمر رساند سپس در شرایطی که دو تیم در نیمه نخست به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند اما جعفری در دقیقه ۸۰ مسابقه توانست بر روی پاس گل امیرمحمد نسایی تیر خلاص را به سمت دروازه تیم پرمهره استقلال خوزستان شلیک کند و برای دومین بار پایش به گلزنی باز شود تا دومین گل او در نهایت منجر به برد مهم تیمش در هفته یازدهم رقابت‌ها شود.

نکته جالب توجه دیگر از گلزنی مهاجم شمس آذر قزوین در مسابقه امروز که می توان به آن اشاره کرد این بود که در هر دو باری که جعفری موفق به گلزنی شد بارش باران در ورزشگاه سردار آزادگان آغاز و پس از دقایقی قطع شد!

جعفری با دبل در مسابقه حساس برابر استقلال خوزستان ضمن اینکه سه امتیاز مهم و ارزشمندی را برای تیمش به ارمغان آورد سبب شد تا با مجموع ۱۰ گل به تنهایی به صدر جدول گلزنان لیگ تکیه زده و از این حیث در بین سایر رقبا و مدعیان کسب عنوان آقای گلی یکه تازی کند.

نکته جالب توجه دیگر در مورد گلزنی های مهاجم شمس آذر قزوین در فصل جاری لیگ یک اینکه او از مجموع ۱۰ گلی که تا پایان هفته یازدهم به ثمر رسانده ۷ گل آن را در نیمه دوم دیدار های تیمش وارد دروازه حریفان کرده و تنها ۳ گل از این تعداد گل را در نیمه نخست توانسته به ثمر برساند. 

غرش رحمان زیر بارش باران پاییزی (عکس)

غرش رحمان زیر بارش باران پاییزی (عکس)

غرش رحمان زیر بارش باران پاییزی (عکس)