۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
اختصاصی دی‌اسپورت؛

فوری؛ تیم آسیایی لیگ یک در آستانه حذف از جدول!

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در آستانه حذف از جدول مسابقات لیگ یک قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۶
فوری؛ تیم آسیایی لیگ یک در آستانه حذف از جدول!
به گزارش وب سایت‌ دی‌اسپورت؛ پس از اینکه سازمان لیگ با دعوت از نماینده هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و مالک باشگاه شهرخودرو خراسان نشست فوری در راستای تعیین و تکلیف وضعیت باشگاه شهرخودرو برگزار و در آن جلسه فرصت دو هفته‌ای به مسئولان این باشگاه مشهدی داد تا با انجام اقداماتی وضعیت این تیم در رقابت‌های لیگ یک را سر و سامان داده و بهبود ببخشند اما شنیده می شود در مدت ارائه شده از سوی سازمان لیگ به باشگاه شهرخودرو هیچ اقدام مثبت و رو به جلویی از سوی مسئولان این باشگاه در راستای بهبود یافتن وضعیت تیم شهرخودرو صورت نگرفته و از این رو نیز سازمان لیگ پرونده این تیم را جهت تصمیم گیری نهایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده تا این رکن قضایی فوتبال کشور در خصوص تیم شهرخودرو تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

با توجه به اتمام ضرب الاجل دو هفته‌ای سازمان لیگ به باشگاه شهرخودرو خراسان و اینکه مسئولان باشگاه شهرخودرو در مهلت ارائه شده از سوی سازمان لیگ هیچ‌گونه اقدامی در جهت رفع مشکلات و سر و سامان وضعیت این تیم انجام نداده‌اند؛ احتمال حذف تیم شهرخودرو خراسان که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد از جدول مسابقات لیگ یک قوت یافته است.

با حذف شهرخودرو خراسان از جدول مسابقات طبق آئین نامه مسابقاتی فدراسیون فوتبال ضمن اینکه کلیه دیدارهای این تیم لغو و نتایج مسابقات قبلی از جدول مسابقات حذف می شود؛ این تیم دو رده مسابقاتی نیز سقوط داده می‌شود.

در شرایطی که حذف شهرخودرو و نتایج دیدارهای هفته قبل این تیم قطعی شود. جدول رقابت‌های لیگ یک تا پایان هفته یازدهم به شرح زیر خواهد بود.

فوری؛ تیم آسیایی لیگ یک در آستانه حذف از جدول!