۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
آماده باش سازمان لیگ به دسته اولی‌ها؛

پایان تعطیلات تیم‌های لیگ یکی زودتر از اتمام جام جهانی!

تعطیلات تیم‌های دسته اولی زودتر از اتمام جام جهانی به پایان می رسد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در شرایطی که با توجه به برنامه مسابقاتی اعلام شده از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ تصور می شد تعطیلات تیم‌های دسته اولی دو روز پس از اتمام جام جهانی و مشخص شدن چهره قهرمان جهان به پایان برسد و مسابقات رقابت‌های لیگ یک از ۲۸ آذرماه ادامه یابد اما برخلاف تصور همگان و بر اساس برنامه ریزی کمیته مسابقات سازمان لیگ تعطیلات تیم‌های دسته اولی ۴ الی ۵ روز مانده به برگزاری فینال جام جهانی، اتمام این تورنمنت مهم فوتبال و مشخص شدن چهره قهرمان فوتبال جهان به پایان خواهد رسید!

بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته مسابقات سازمان لیگ قرار است مسابقات مرحله سوم جام حذفی کشور که هر ساله این مرحله با حضور هر ۱۸ تیم حاضر در لیگ یک برگزار می‌شود؛ روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه یعنی حدود ۶ روز مانده به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ۸ روز مانده به مسابقات هفته پانزدهم لیگ یک برگزار شود.

مهرداد شفیعی‌راد در این خصوص به خبرنگار دی‌اسپورت گفت: موضوعی که تیم‌های دسته اولی باید با توجه به تعطیلاتی که به خاطر برگزاری جام جهانی پیش رو خواهند داشت؛ مطلع شوند برگزاری مسابقات مرحله سوم جام حذفی با حضور هر ۱۸ تیم در روزهای بیستم و بیست و یکم آذرماه است. بیست و هشتم آذرماه مسابقات هفته پانزدهم برگزار می شود که بر اساس برنامه ریزی انجام شده یک هفته قبل از مسابقات هفته پانزدهم بازی‌های جام حذفی برگزار خواهد شد.

شفیعی راد افزود: طبق آئین نامه مسابقاتی جام حذفی کشور حضور کلیه تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک در مسابقات جام حذفی الزامی است و همه تیم‌ها موظف هستند در مرحله سوم حضور یابند.