۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
دروازه‌بان چادرملو هشت هفته خانه نشین شد؛

داوودی - رباط صلیبی؛ به خیر گذشت!

خطر از بیخ گوش دروازه‌بان مسجدسلیمانی چادرملو گذشت.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ گودرز داوودی دروازه‌بان مسجدسلیمانی چادرملوی اردکان در دیدار برابر پارس جنوبی جم از ناحیه زانوی پای راست همان ناحیه‌‌ای که دو سال پیش در تیم قشقایی شیراز دچار پارگی رباط صلیبی شده بود مصدوم شد تا به واسطه سابقه پارگی رباط صلیبی‌اش گمانه زنی‌ها در خصوص مصدومیت این دروازه‌بان به اوج خود برسد. با این حال بسیاری از فوتبالدوستان، اهالی فوتبال و حتی خود وی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت با توجه به شباهت علائم مصدومیت فعلی‌اش با علائم مصدومیت دو سال پیش خود این احتمال را داد که بار دیگر رباط صلیبی‌اش دچار پارگی شده باشد اما برخلاف این احتمالات امروز با اعلام پزشکان مشخص شد که مصدومیت او جدی و از ناحیه رباط صلیبی نبوده و خطر از بیخ گوش این دروازه‌بان مسجدسلیمانی گذشته است.

بر اساس اعلام پزشکان زانوی داوودی نیاز به تقویت دارد و حداکثر باید حدود ۷ الی ۸ هفته دور از میادین باشد و در این مدت به کارهای فیزیوتراپی و آب درمانی بپردازد.

با این حال تعطیلات یک ماهه رقابت‌های لیگ یک به دلیل برگزاری جام جهانی می تواند فرصت خوبی برای دروازه‌بان چادرملوی اردکان باشد تا با گذراندن دوران نقاهت خود بار دیگر به میادین بازگردد.

با توجه به تعطیلی یک ماهه لیگ یک به نظر می رسد گودرز داوودی از نیم فصل دوم به تمرینات تیمش اضافه شده و مشکلی برای همراهی تیمش در مسابقات نداشته باشد.