۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
تاریخ برگزاری مرحله یک شانزدهم جام حذفی مشخص شد؛

اعلام مدت زمان تعطیلات نیم فصل لیگ یک

زمان تعطیلات نیم فصل رقابت‌های لیگ یک آزادگان اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ پس از اینکه اعلام شد رقابت‌های فوتبال علی الخصوص لیگ برتر و لیگ یک در کشور به دلیل برگزاری جام جهانی با تعطیلی یک ماهه روبرو خواهد شد؛ در ذهن بسیاری از اهالی فوتبال، بازیکنان و مسئولان باشگاه‌ها این سوال شکل بست که با توجه به این تعطیلی یک ماهه تعطیلی و وقفه دیگری در نیم فصل مسابقات از سوی کمیته مسابقات لحاظ یا مسابقات نیم فصل دوم بلافاصله پس از پایان نیم فصل نخست برگزار خواهد شد؛ تا با علم بر این موضوع برنامه‌ ریزی‌های خود را برای حضور در ادامه مسابقات انجام دهند.

برای پیگیری این سوال و اطلاع از برنامه آتی سازمان لیگ برای نیم فصل رقابت‌های لیگ یک به سراغ مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ یک رفتیم تا این مقام مسئول در خصوص جزئیات برنامه‌های سازمان لیگ برای نیم فصل لیگ یک توضیحاتی را ارائه دهد.

شفیعی راد در این خصوص به خبرنگار دی‌اسپورت گفت: با توجه به تعطیلی حدود یک ماهه مسابقات لیگ یک به دلیل برگزاری جام جهانی تعطیلات بیشتری تیم‌ها در نیم فصل نخواهند داشت و می توان گفت فقط دو هفته به تیم‌های حاضر فرصت داده می شود تا در این مدت بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.

مسئول لیگ یک افزود: البته زمان نقل و انتقالات نیم فصل را که قبلا اعلام کردیم؛ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک از ۱۸ دی ماه حدود دو الی سه روز پس از اتمام نیم فصل لیگ برتر آغاز می شود تا بازیکنانی که در لیست مازاد تیم‌های لیگ برتری قرار می گیرند بتوانند به لیگ یک انتقال یابند؛ ضمن اینکه زمان پایانی نقل و انتقالاتی نیم فصل لیگ یک ۱۳ بهمن ماه خواهد بود که دو هفته از رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ یک یعنی هفته‌های هجدهم و نوزدهم را پوشش خواهد داد و تا پایان هفته نوزدهم نقل و انتقالات نیم فصل ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه کمیته مسابقات سازمان لیگ قصد دارد در این دو هفته تعطیلی مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را  با حضور تیم‌های دسته اولی که به این مرحله از رقابت‌ها راه یافته‌اند برگزار کند.

شایان ذکر است؛ همه ساله مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که مرحله چهارم این رقابت‌ها محسوب می شود با حضور تیم‌های صعود کننده از مرحله سوم و هر ۱۶ تیم‌ لیگ برتری برگزار می شود.