۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
اوج استرس در میان مدعیان؛

جدول گلزنان لیگ یک به استعلام رفت!

سرنوشت جدول گلزنان رقابت‌های لیگ یک را برای نخستین بار کمیته انضباطی و هیئت رئیسه سازمان لیگ مشخص خواهند کرد!
کد خبر: ۱۱۹۷۳۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم شهرخودرو خراسان در دیدار امروز برابر پارس جنوبی جم حضور نیافت تا به دلیل عدم حضور در دو مسابقه متناوب تا از جدول مسابقات لیگ یک کنار گذاشته شده و نتایج دیدارهای برگزار شده این تیم نیز حذف شود.

حذف نتایج دیدارهای برگزار شده شهرخودرو سبب شد تا ابهامات و سوالاتی در خصوص اینکه گل‌های به ثمر رسانده بازیکنان تیم‌هایی که با شهرخودرو در طول ۱۲ هفته مسابقه برگزار کرده‌اند در جدول گلزنان محاسبه خواهد شد یا خیر شکل بگیرد.

در همین راستا مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ یک در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: باید ببینیم در این زمینه آئین نامه انضباطی چه می گوید برای تعیین و تکلیف در این خصوص کمیته مسابقات سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه سازمان لیگ استعلامات لازم را انجام خواهد داد.

شفیعی راد افزود: اخطارهایی که بازیکنان تیم‌ها در دیدار برابر شهرخودرو دریافت کرده‌اند محاسبه و اگر آرایی انضباطی نیز مختص آن مسابقات از سوی کمیته انضباطی صادر شود نیز آن آرا در ادامه فصل اجرایی خواهد شد.

مسئول لیگ یک اضافه کرد: با توجه به اینکه اخطارهای آن مسابقات پاک نمی شود بعید می دانم گل‌هایی که بازیکنان به ثمر رسانده‌اند از جدول گلزنان پاک شود اما در کل در این زمینه باید کمیته انضباطی و هیئت رئیسه سازمان لیگ با استناد به آئین نامه انضباطی نظر نهایی را بدهند.

شایان ذکر است؛ در جدول گلزنان فعلی با احتساب گل‌های دیدارهای شهرخودرو رحمان جعفری و علی وزیری پناه با ۱۰ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارند و علی آل کثیر با ۹گل در رتبه‌ بعدی جدی ترین تعقیب کننده این دو مهاجم در صدر جدول محسوب می شود.

جدول گلزنان لیگ یک تا پایان هفته دوازدهم:

10گل:

استقلال خوزستان: علی وزیری پناه
شمس آذر قزوین: رحمان جعفری

9گل:
فجرسپاسی شیراز: علی آل کثیر

7گل:
آرمان گهر سیرجان: سجاد حسامی

5گل:
آرمان گهر سیرجان: رضا پورمهدی آبادی