۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
استقلال خوزستان صفر - چادرملو صفر؛

نمایش عجیب کهکشانی ها/این تیم میل صعود ندارد!

تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیدار خانگی هفته چهاردهم خود برابر چادرملوی اردکان با تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۹۸۲۲
نمایش عجیب کهکشانی ها/این تیم میل صعود ندارد!
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول امروز در اهواز تیم‌های استقلال خوزستان و چادرملوی اردکان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

این بازی برای دو تیم اهمیت ویژه‌ای داشت؛ استقلال خوزستان در صورت پیروزی می‌توانست در جدول رده‌بندی صعود خوبی داشته باشد و به جمع بالانشینان بپیوندد. نماینده یزد نیز امیدوار بود با کسب 3 امتیاز دیدار امروز از انتهای جدول تا حدی جدا شود.

تلاش 90 دقیقه‌ای دو تیم در این مسابقه با اتفاقات بسیاری همراه بود اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تساوی بدون گل ثبت شود. در اهواز شاهد یک بازی پربرخورد با موقعیت های گل فراوان بودیم.

تیم چادرملو در نیمه اول توسط رضا محمودآبادی یکبار تیر دروازه استقلال خوزستان را به لرزه در آورد و یک موقعیت تک به تک هم از دست داد. در نیمه دوم نماینده اردکان با اخراج علی ابراهیمی از دقیقه 51 ، ده نفره شد و همین موضوع کار را سخت کرد. به همین خاطر استقلال خوزستان فشار زیادی را روی دروازه حریف آورد و در دقایق پایانی دو فرصت عالی را از دست داد. ضمن اینکه چادرملو نیز روی یک ضربه ایستگاهی فرصت ایده آلی را هدر داد.

به عبارت بهتر بازی امروز در اهواز همه چیز برای جذاب بودن یک مسابقه را داشت و فقط گلی از سوی دو تیم به ثمر نرسید.

با این نتیجه، استقلال خوزستان 18 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت؛ همچنین چادرملو نیز جمع امتیازاتش را به عدد 12 رساند تا در رده پانزدهم به دنبال بقا در مسابقات باشد.
ترند های روز