۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
از مهندسی صنایع تا مهندسی مربیگری؛

این سعید واقعا مربی دقیقی است! (عکس)

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با شرایط امتیازی و آماری فوق العاده به استقبال تعطیلات جام‌جهانی رفت‌.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک که هفته پایانی قبل از تعطیلات جام‌جهانی 2022 قطر محسوب می شد با برتری پرگل 4 بر یک برابر چوکای تالش قعرنشین و نگون بخت مجموع امتیاز خود را به عدد 30 رساند تا با امتیازی رند و با اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول به استقبال تعطیلات جام‌جهانی برود.

شمس آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی در 14 هفته برگزار شده لیگ یک آمار فوق العاده‌ای را به جا گذاشته و اگر این روند در سه هفته باقی‌مانده به پایان نیم فصل ادامه یابد این تیم و مربی جوانش به نخستین تیم و مربی در ادوار برگزاری رقابت‌های لیگ یک نخستین تیم و مربی محسوب خواهند شد که چنین آمار فوق العاده‌ای را به جا گذاشته‌اند.

این سعید واقعا مربی دقیقی است!

یشمی پوشان قزوینی در حالی تا پایان هفته چهاردهم با به ثمر رساندن 32 بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد که به نسبت سایر تیم‌ها بیشترین تعداد گل را در نیمه‌های اول و دوم مسابقات خود به ثمر رسانده اند. شاگردان دقیقی 20 گل از 32 گل زده را در نیمه دوم و 12 گل از این تعداد گل را در نیمه نخست مسابقات‌شان به ثمر رسانده‌اند. با این وجود شمس آذر علاوه بر اینکه در مجموع هجومی‌ترین تیم لیگ یک نامیده می شود باید این تیم هجومی‌ترین تیم در نیمه‌های نخست و دوم مسابقات تا پایان هفته چهاردهم نیز نامیده شود.

دو نکته مهم دیگر از تیم شمس آذر قزوین اینکه این تیم در حالی با هدایت سعید دقیقی با 30 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لیگ قرار گرفته که 15 امتیاز از 30 امتیاز این تیم در نیمه دوم برای قزوینی‌ها به ارمغان آمده است! به طوری که 5 مسابقه شمس آذر در نیمه نخست با تساوی و یا شکست این تیم همراه شده اما در نیمه دوم که نیمه مربیان نامیده می شود ورق به سود شاگردان سعید دقیقی برگشته و این تیم با به ثمر رساندن گل‌های برتری؛ سه امتیاز مسابقه را برای تیمشان به ارمغان آورده‌اند.

از سوی دیگر 9 امتیاز از 15 امتیاز باقی‌مانده یشمی پوشان در سه مسابقه شمس آذر در شرایطی بدست آمده که این تیم هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم موفق به گلزنی شده و در مقابل گلی را دریافت نکرده‌اند.

این سعید واقعا مربی دقیقی است! (عکس)

ثبت این آمار فوق العاده نشان می دهد که سعید دقیقی سرمربی جوان شمس آذر قزوین با توجه به رشته تحصیلی مرتبطش علاوه بر اینکه معلومات کافی در حوزه مهندسی صنایع و معادن دارد در حوزه مربیگری نیز مهندسی مطلوبی داشته و توانسته در این زمینه عملکرد فوق العاده‌ای را به جا بگذارد‌.

در کنار اینکه سعید دقیقی عملکرد مطلوبی در عرصه مربیگری داشته و نتایج فوق العاده‌ای را با شمس‌آذر بدست آورده نباید از انتخاب، اعتماد و تلاش‌های مجموعه مدیریتی باشگاه شمس آذر قزوین که در راس آن مدیرعامل جوان از جنس فوتبال حضور دارد گذشت که با وجود تجربه نخستین سال مدیریتی خود در تلاش است تا در همین نخستین سال تجربه مدیریتی خود خاطرات خوشی را برای مردمان قزوین و مجموعه تولیدی شمس آذر رقم بزند.

این سعید واقعا مربی دقیقی است! (عکس)

این سعید واقعا مربی دقیقی است! (عکس)

این سعید واقعا مربی دقیقی است! (عکس)

این سعید واقعا مربی دقیقی است! (عکس)