۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
اختصاصی دی اسپورت

اعتماد به جوانان خط مش شاهین بوشهر

توجه به فوتبال پایه تا حدودی نتایج نامطلوب شاهین را کمرنگ تا آینده روشن در انتظار باشگاه با وجود جوانان شایسته‌اش باشد که می‌توان این اتفاق بزرگ را به مهدی قنبری مربی جوان بوشهری تبریک گفت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۹۸۴۱
اعتماد به جوانان خط مش شاهین بوشهر

به گزارش دی اسپورت، علیرغم اینکه شاهین تابان در فصل جدید لیگ دسته دو کشور با توجه به نقل و انتقالات اداری از شهرداری خیلی دیر بسته شد ولی سیاست باشگاه در قبال استفاده و اعتماد به جوانان و بازیکنان فوتبال پایه در نوع خود نکته روشن این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو کشور بود و تا حدودی نتایج نامطلوب را کمرنگ تا آینده روشن در انتظار باشگاه با وجود جوانان شایسته‌اش باشد که می‌توان این اتفاق بزرگ را به مهدی قنبری مربی جوان شاهینی‌ها که همیشه اعتقاد به جوانان را سرلوحه کار خود قرار داده تبریک گفت.


شاید به جرأت می‌توان گفت که باشگاه با چنین شرایط بسته شدن برای حضور در یک ماراتن سخت فوتبالی اینطور ریسک کند و به جوانان خود اعتماد کند ولی قنبری و همکاران در کادر فنی توجه ویژه‌ای به سرمایه‌های آکادمیک پایه را سرلوحه کار قرار دادند و علی‌رغم باخت مقابل مس نوین کرمان شاهد درخشش بازیکنان جوان این تیم بودیم که ۹۵ درصد ترکیب شاهین را تشکیل داده بودند.

استفاده از بازیکنان جوان نیاز به صبر و حوصله دارد که مشکلاتی در کوتاه مدت ایجاد می‌کند اما آینده آن مثبت است که با نگاهی به فوتبال آلمان متوجه خواهیم شد که ژرمن‌ها پس از ناکامی در جام جهانی ۹۸ فرانسه توجه خود را معطوف به تیم‌های پایه کردند که حاصل سرمایه‌گذاری موفقیت آن‌ها در جام‌های جهانی بود.

اعتماد به جوانان خط مش شاهین بوشهر

فوتبال بوشهر سرشار از بازیکنان مستعد است که باید به خوبی شناسایی شده و به بهترین شکل، رشد و پرورش یابند. پروژه‌ای که حالا قنبری و همکارانش به دنبال تحقق آن خواهند بود.

ای کاش این حرکت بزرگ چشم مسوولان ورزش استان آمده و حمایت‌های لازم را انجام داده تا باز هم شاهد درخشش بازیکنانی امسال قائدی ها، محبی‌ها و طارمی‌ها باشیم و یادمان باشد که امروز مهدی طارمی در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان به تیم قدرتمند و مدعی انگلیس گلزنی می‌کند که با پیراهن همین شاهین به لیگ برتر ایران راه پیدا کرد و مطمئن هستیم امثال طارمی‌ها در فوتبال بوشهر زیاد داریم فقط کمی حمایت از سوی مسئولین در جهت یاری رساندن به مربیان بازیکن ساز نیاز داریم.

سیاست مربی جوان شاهین در این فصل در استفاده از بازیکنان فوتبال پایه باشگاه بازخورد خیلی خوب و مثبتی دارد که در آینده نتیجه آن را می‌توان در انتقال این بازیکنان به سطح اول فوتبال کشور دید که علاوه بر آن می‌تواند برای باشگاه درآمدزایی بزرگی باشد.

اعتماد به جوانان خط مش شاهین بوشهر

پالس‌های مثبت از سیاست جوان‌گرایی و اعتماد به بازیکنان جوان، قنبری را متقاعد کرد در فصل جدید بیشتر از گذشته به جوانان شایسته تیم اعتماد کند و همانطور که گفتیم میدان دادن به این جوانان در آینده نتایج مثبتی خواهد داشت و امیدواریم رسانه‌های استان نکات مثبت حرکت باشگاه شاهین تابان بوشهر را نیز بازخورد دهند و فقط نگاه به نتایج مسابقات نباشد.