۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
رقابت در جدول گلزنان طبیعی است؛

جعفری: برنامه‌ریزی شمس‌آذر دقیق است

مهاجم گلزن شمس‌آذر قزوین می گوید تیمش جزو اولین و یا دومین تیم لیگ یکی بوده که برنامه‌های آماده سازی دقیق و درستی داشته است.
کد خبر: ۱۱۹۸۴۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ رحمان جعفری مهاجم بابلی شمس آذر قزوین تا پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک توانسته با پیراهن این تیم در میادین بدرخشد و با به ثمر رساندن 11گل در صدر جدول گلزنان رقابت‌ها قرار بگیرد.

یکه تازی جعفری و تیمش در لیگ یک بهانه‌ای شد تا خبرنگار دی‌اسپورت به سراغ وی رفته و گفتگویی‌ را با این مهاجم بابلی انجام دهد.‌ ماحصل گفتگوی رحمان جعفری با خبرنگار دی‌اسپورت را در زیر می خوانید‌:

*به هیچ تیمی در خانه امتیاز نداده‌ایم.

جعفری در آغاز گفتگویش ابتدا در خصوص آخرین بازی تیمش قبل از تعطیلات جام جهانی برابر چوکای تالش اظهار داشت: ما در تمام بازی‌‌ها به خصوص بازی‌های خانگی در قزوین برای کسب سه امتیاز مسابقه به میدان می رویم در مورد بازی برابر تیم قابل احترام چوکا نیز هم همین امر صدق می کرد. ما در بازی‌های خانگی هیچ امتیازی به رقبا با حضور تماشاچیان ندادیم و توانستیم با نتایج خوب بازی‌ها را ببریم و اختلاف خودمان را با سایر مدعیان افزاریش دهیم.

جعفری: برنامه‌ریزی شمس‌آذر دقیق است

*برنامه‌ریزی مجموعه شمس‌آذر درست و دقیق است.
مهاجم شمس آذر قزوین در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی سبب شده تا تیمش در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار بگیرد بیان داشت: به نظرم در فوتبال برنامه ریزی درستی انجام شود منتهی به نتیجه خوب و مطلوبی می شود شمس آذر هم جزو اولین و یا دومین تیم لیگ یکی بوده که تمریناتش زودتر شروع کرد و یارگیری این تیم نیز تقریبا از تیرماه آغاز شد و مهره‌ها و نفرات خوبی را جذب کرده است. مجموعه باشگاه اعم از مالکان، مدیرعامل، کادرفنی به وعده‌هایی که دادند عمل کردند و همین موضوع سبب شده بازیکنان با آرامش بیشتری و بدون دغدغه کارشان را انجام دهند و نتایج فوق العاده‌ای بدست بیاوریم.

*شرایط بازی در شمس‌آذر را مهیا دیدم.
جعفری در پاسخ به این سوال که چه دلایلی سبب شد تا وی بازی در لیگ یک و تیم شمس‌آذر را ترجیح دهد گفت: با توجه به صحبت هایی که با آقای زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر داشتم شرایط را در این باشگاه مناسب و مهیا دیدم و به همین خاطر لیگ یک و این تیم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم.

مهاجم شمس آذر ادامه داد: در مورد گل‌هایی هم که به ثمر رساندم بگویم که با توجه به تاکتیک تیم‌مان و نوع فوتبالی که تیم ما ارائه می‌‌دهد همه بازیکنان در موقعیت گلزنی زیادی قرار می‌گیرند لطف خدا شامل حالم می شود و از طرفی بازیکنان با تلاشی که دارند من را در موقعیت خوب گلزنی قرار می دهند تا بتوانم گلزنی کنم.

جعفری: برنامه‌ریزی شمس‌آذر دقیق است

*برای شادی مردم قزوین با تمام وجود تلاش می‌کنم.
وی در خصوص لقب "رحمان بی رحم" که هواداران شمس آذر و فوتبالدوستان قزوینی به او داده‌اند گفت: مردم قزوین نسبت به من لطف دارند که چنین لقبی به من داده‌اند این لقب در اصل مال من نیست مختص یک کشتی‌گیر است ولی با این وجود من همه تلاشم را می‌کنم تا با رسیدن تیم شمس آذر به موفقیت دل مردم قزوین شاد شود.

*امیدوارم نخستین موفقیت زندی با قهرمانی شمس‌آذر همراه شود.
او در خصوص اینکه اعتماد و انتخاب مدیرعامل جوان و از جنس فوتبال از سوی مالکان مجموعه شمس‌آذر چقدر در شرایط مطلوب فعلی این تیم تاثیر داشته است تصریح کرد: قطعا تاثیر بسیار زیادی داشته است؛ مسلما هر کار تخصصی را به کسی که تخصص‌ و مهارت آن کار را دارد بسپارید آن کار به خوبی انجام و در مسیر درستی قرار می گیرد. من از شما سوالی دارم آیا یک مهندس می تواند به جای پزشک باشد و یا بالعکس؟ اگر این چنین باشد که فاجعه به بار می آید. بحث مدیریت در حوزه ورزش هم همین است اگر کسی که تخصص مدیریتی یا تجربه حضور در ورزش را نداشته باشد اما در راس کار قرار بگیرد موفقیتی بدست نمی آید؛ آقای زندی از جنس فوتبال است و زمانی خودشان بازیکن بودند به مسائل مربوط به فوتبال مسلط هستند و چون بازیکن بوده‌اند می توانند به راحتی ما بازیکنان را درک کنند؛ در این مدت هم ایشان با عملکردی که داشته‌اند نشان دادند با وجود اینکه جوان و تجربه کمی‌ دارند اما از توانایی زیادی در بحث مدیریت برخوردار هستند.

*در حد و اندازه‌ای نیستم که در مورد فوتبال بابل نظر دهم.
جعفری در خصوص اینکه به عنوان یک بابلی چه دلایلی را می داند که سبب شده فوتبال بابل حال و روز خوشی نداشته باشد اظهار کرد: خودم را در حد و اندازه‌ای نمی بینم که در مورد فوتبال نظر دهم و فقط می توانم بگویم آرزوی روزهای بهتر و موفقیت برای فوتبال بابل دارم. نظر خاصی ندارم چرا که همانطور که گفتم خودم را در حد و اندازه‌ای نمی بینم که در خصوص فوتبال نظر دهم.

جعفری: برنامه‌ریزی شمس‌آذر دقیق است

*هدفگذاری ما در جام حذفی صعود به مراحل بالاتر است.
او در خصوص اینکه هدفگذاری تیم شمس آذر برای شرکت در مسابقات جام حذفی چیست و در مورد بازی نخست تیمش در این مسابقات برابر پارس جنوبی جم بیان داشت: در بازی نخست برابر پارس جنوبی بازی داریم آنها تیمی خوبی هستند و نتایج خوبی کسب کردند بازی سختی پیش رو داریم. ما برای برد به جم می رویم نگاه ما به مسابقات جام حذفی به هیچ وجه به عنوان بازی تدارکاتی نیست قطعا به صعود به مراحل بالاتر فکر می کنیم.

*آقای گلی جام حذفی؟ بدنبال حفظ آبرو هستیم.
آقای گل فعلی لیگ یک در پاسخ به این پرسش که آیا به کسب عنوان آقای گلی مسابقات جام حذفی نیز فکر می کند گفت: فکر نمی کنم کسب عناوین خیلی مهم باشد؛ مهم این است که تیم‌مان به مراحل بعدی جام حذفی راه یابد تا حفظ آبرو کرده و نشان دهیم نتایجی که در لیگ کسب کرده‌ایم اتفاقی نبوده است قطعا توان این کار را نیز داریم.

*رقابت در جدول گلزنان طبیعی است.
مهاجم بابلی شمس‌آذر در خصوص رقابت مدعیان آقای گلی در جدول گلزنان و اینکه آیا فکر می کنر که به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برسد گفت: طبیعی است که رقابت بین مدعیان وجود داشته باشد؛ همه مدعیان و سایر گلزنان در جدول از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این موضوع را نیز با عملکردشان نشان دادند. هم برای آنها و هم برای خودم آرزوی موفقیت دارم.

جعفری: برنامه‌ریزی شمس‌آذر دقیق است