۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
انتخاب تراکتور برایم چالش بزرگی بود؛

خراسانی: شک نکنید یکی از مدعیان اصلی هستیم

مهاجم سایپا می‌گوید مطمئنا در ادامه فصل تیم بهتری خواهند شد‌ و صد در صد یکی از تیم‌های مدعی اصلی؛ تیم سایپا خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۸۴۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال سایپا در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک موفق شد با برتری ۲ بر یک برابر آرمان گهرسیرجان مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۲ برساند و بار دیگر به جمع مدعیان بپیوندد‌.

برد نارنجی پوشان در شرایطی رقم خورد که این تیم تا دقیقه ۷۷ با تساوی یک بر یک برابر حریف سیرجانی خود متوقف شده بود اما حدود ۱۵ دقیقه پس از ورود مرتضی خراسانی به زمین مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی سایپایی‌ها توسط این مهاجم به گل برتری و سه امتیازی مسابقه رسید تا مهاجم گلزن و بومی نارنجی پوشان که گویا به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بود توانایی‌های خود را بار دیگر به رخ حریفان بکشد.

قرارگیری تیم‌ سایپا در جمع مدعیان، دوری مرتضی خراسانی از میادین و درخشش وی در دیدار برابر آرمان‌گهر بهانه‌ای شد تا خبرنگار دی‌اسپورت سراغ این مهاجم گلزن رفته و گفتگویی با وی ترتیب دهد. ماحصل گفتگوی مرتضی خراسانی با خبرنگار دی‌اسپورت را در زیر می‌خوانید.

*بابت گلی که به ثمر رساندم خیلی خوشحالم.
مرتضی خراسانی در آغاز گفتگویش در خصوص بازی برابر آرمان‌گهرسیرجان و درخشش در این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ تیم ما در این مسابقه ترکیب خوبی چیده بود شرایط هم خوب پیش رفت و ما سوار بازی بودیم که به گل هم دست یافتیم اما در ادامه متاسفانه روی ضد حمله گل خوردیم. در نیمه دوم با تعویض و تغییر و تحولاتی که سرمربی تیم انجام دادند تیم‌مان هجومی‌تر شد و توانستم روی پاس گل اکبر آفاقی یک گل سه امتیازی به ثمر برسانم از این بابت که هم خودم گل سه امتیازی زدم و هم با گلی که به ثمر رساندم تیمم برنده شد خیلی خوشحالم.

خراسانی: شک نکنید یکی از مدعیان اصلی هستیم

*شک نکنید یکی از تیم‌های مدعی هستیم/کار سختی برای هماهنگ شدن داشتیم.
خراسانی در پاسخ به این پرسش که امسال و تا پایان هفته چهاردهم تیم سایپا در چه شرایطی قرار داشته است گفت: با توجه به اینکه سال قبل هم در تیم سایپا عضویت داشتم و به شرایط حاکم در سایپا تسلط دارم می توانم بگویم امسال سایپا شرایط متفاوت‌تری را به نسبت سال قبل تجربه می کند. امسال شرایط بهتری فراهم شده و از مجموعه مدیریتی گرفته تا تیم فنی که شامل بازیکنان و کادرفنی می شود همه یکدل هستند و با اتحاد مثال زدنی تا الان پیش آمده‌ایم.

مهاجم سایپا ادامه داد: این تیم امسال تغییر و تحولات زیادی به خود دیده و نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند حدود ۲۷ الی ۲۸ نفر بازیکن جدید به جمع ما پیوسته‌اند که از این رو این تیم نیاز به هماهنگی لازم دارد. از سوی دیگر مربی تیم هم عوض شده است تا او بتواند تفکرات خودش را به بازیکنان انتقال دهد زمان می برد ولی با این وجود ابتدای فصل شروع خوبی داشتیم در ادامه در مسابقاتی که نتیجه دلخواه را نگرفتیم می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم به عنوان مثال در بازی فجر که با یک گل شکست خوردیم می توانستیم با اختلاف ۳ الی ۴ گل این تیم را شکست دهیم یا در بازی خیبر اخراجی دادیم و بدشانسی آوردیم که این بازی حداقل می توانستیم با تساوی به پایان برسانیم هر چند در این مسابقه مستحق پیروزی بودیم.

وی افزود: کار سختی برای هماهنگ شدن داشتیم ولی با این وجود در هفته‌های اخیر سه برد بدست آِوردیم و شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیدیم مطمئنا در ادامه فصل این تیم بهتر از این هم خواهد شد شما شک نکنید که صد در صد یکی از تیم‌های مدعی تیم سایپا خواهد بود.

خراسانی: شک نکنید یکی از مدعیان اصلی هستیم

*کار سایپا همیشه سخت است/همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای برای سایپا باز کرده‌اند.
او در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌های مدعی در جدول فکر می کند در نهایت تیمش چه رتبه‌ای را در جدول کسب کند و ایا اصلا بتواند بار دیگر به لیگ برتر بازگردد یا خیر بیان داشت: الان صحبت از قهرمانی و صعود خیلی زود است. شما به نزدیکی امتیازات تیم‌ها اشاره دارید ما دو سال پیش با تیم بادران تا ۴ هفته پایانی مدعی اصلی صعود بودیم اختلاف خوبی هم با تیم دوم داشتیم ولی با اینکه یکی از تیم‌های خوب لیگ بودیم و همه می دانستند که یکی از شانس‌های اصلی صعود هستیم ولی در هفته‌های پایانی نتواتستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و در نهایت تیم‌هایی صعود کردند که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد. به همین دلایل نمی توانم بگویم ما صد در صد صعود می کنیم چون روزها و شرایطی را تجربه کردم که می گفتیم در ۴ هفته مانده به پایان لیگ با دو برد صعود می کنیم اما در نهایت این مهم محقق نشد. اما این را صد در صد مطمئن باشید که تیم‌های دیگه صد در صد روی سایپا حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. کار سایپا همیشه سخت است با توجه به عقبه بزرگی که باشگاه سایپا دارد همه تیم‌ها برابر این تیم انگیزه بالایی دارند و دو برابر توان‌شان را می‌گذارند. در کل با این شرایطی که ایجاد شده و با وجود تیم یکدلی که داریم مطمئنا بازی به بازی پیش رفته و امیدوارم نتایج بهتری را کسب کنیم.

*اشتباهات داوری را سهوی می‌دانیم.
خراسانی در پاسخ به این موضوع و سوال که کادرفنی سایپا در هفته‌های اخیر نسبت به عملکرد داوران معترض بوده و با این وجود نظر خودش در خصوص داوری‌ها چه چیزی است گفت: اعتراض نسبت به مسائل و اشتباهات داوری برعهده باشگاه است من هم در جایگاهی نیستم در خصوص داوری‌ها ایراد بگیرم. ولی در کل خوب یا بد داورها هم زحمت می کشند و تلاش می کنند نمی شود گفت اشتباهاتی که بر علیه تیم ما بوده صد در صد عمدی بوده ما میگیم این اشتباهات سهوی بوده و امیدوارم اشتباهات کمی داشته باشند و تا پایان فصل داوری‌های بدون نقصی از سوی داوران شاهد باشیم و همه آنها بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش بگذارند.

خراسانی: شک نکنید یکی از مدعیان اصلی هستیم

*بازی نکردنم به دلیل مصدومیت و تصمیم کادرفنی بود.
مهاجم بومی و گلزن سایپا در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی سبب شده تا او با وجود عملکرد درخشان در فصول قبل امسال نیمکت نشین شود اظهار کرد: من قبل از شروع فصل و در نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه تراکتور قرارداد بستم و قبل از پیوستنم به تراکتور پیشنهادهای لیگ برتری از سایر تیم‌ها دریافت کرده بودم. متاسفانه دستم در تمرینات تراکتور دچار شکستگی شد نیاز به جراحی داشتم که مجبورم شدم جراحی کنم به همین دلیل نشد در تراکتور بمانم. باشگاه سایپا و آقای فکری با توجه به شناختی که نسبت به من داشتند و با وجود اینکه می دانستند به سه الی ۴ هفته ابتدایی لیگ نمی رسم اما با صحبتی که داشتیم به تیم اضافه شدم. قبل از هفته سوم مسابقات به تمرینات اضافه شدم و در بازی خیبر هم بازی کردم اما شرایط بدنی‌ام به گونه‌ای نبود که بتوانم بازیکن فیکس باشم و به تیم کمک کنم. با توجه به اینکه دو الی سه ماه از شرایط تمرین و مسابقه دور بودم دوست داشتم بدنم آماده باشد و بهترین عملکردم را در تیمم داشته باشم اگر بازی نکردم یا کمتر بازی کردم تصمیم کادرفنی بود. یک دلیل می تواند این باشد و دلیل دیگر هم می تواند نوع بازی تیم و تاکتیکی باشد که کادرفنی مدنظر داشت و نظرشان این بود که بازی نکنم به هر حال ما بازیکن هستیم و باید برای تیم و مربی‌مان بازی کنیم و اینکه فیکس بازی کنیم یا به عنوان تعویضی وارد زمین شویم زیاد مهم نیست.

وی افزود: مصدومیت مجبورم کرد که اضافه‌تر و جدا از بازیکنان تیم تمرین کنم با وجود اینکه دیرتر به تیم اضافه شدم اما خدارو شکر الان می توانم با شرایط ایده آل و آمادگی صد در صدی به تیمم کمک کنم.

خراسانی: شک نکنید یکی از مدعیان اصلی هستیم

*انتخاب تراکتور برایم چالش بزرگی بود.
او در واکنش به این سوال که آیا فقط مصدومیت سبب جدایی‌اش از تراکتور شد یا دلیل خاص دیگری هم وجود داشت بیان کرد: درست است زمانی که با تراکتور قرارداد بستم سالم بودم اما زمانی که یک بازیکن مصدوم شود نتواند یک باشگاه و مربی را کمک کند تصمیماتی در این خصوص گرفته می شود چون من سهمیه بزرگسال محسوب می شدم و باشگاه در آن مقطع می خواست لیست بزرگسالش را خالی کند تا بازیکنی بیاورد تا به این تیم کمک کند با من جلسه‌ای گذاشتند و خیلی دوستانه و توافقی از تراکتور جدا شدم.

خراسانی اضافه کرد: تراکتور باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند انتخاب تراکتور برایم چالش بزرگی بود تا فوتبالم را آنجا ادامه بدهم و پیشرفت کنم. متاسفانه این مصدومیت طولانی مدت که گریبانگیرم شد من را از برنامه‌هایی که در سر داشتم دور کرد.


خراسانی: شک نکنید یکی از مدعیان اصلی هستیم

*هدفمان نمایش مطلوب در جام حذفی است/جایگاه پاس لیگ دو نیست.
مهاجم سایپا در خصوص بازی بعدی تیمش که در جام حذفی برابر پاس همدان برگزار خواهد شد و اینکه باشگاه سایپا در مسابقات جام حذفی چه هدفی را دنبال خواهد کرد گفت: بسیاری از تیم‌ها و بازیکنان دوست دارند در جام حذفی شرکت کنند و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. مطمئن هستم همه عوامل باشگاه از مجموعه مدیریتی گرفته تا بازیکنان و کادرفنی دوست دارند بهترین نمایش را در مسابقات جام حذفی داشته باشند. پاس همدان جایگاهش در این سطح از فوتبال (لیگ دو) نیست تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد. بازیکنان بزرگی در این تیم عضویت داشتند آرزوی موفقیت برای این تیم دارم ولی در برابر ما دوست دارم تیم‌مان برنده شود و به مراحل بالاتر هم صعود کنیم.

*از فکری بابت اعتمادش تشکر می‌کنم.
خراسانی در پایان گفت: با وجود اینکه پیشنهادهای زیادی داشتم و اکثر باشگاه‌های لیگ برتری به من لطف داشتند اما من دوست داشتم در تیم و شهر خودم بازی کنم. از باشگاه سایپا تشکر می کنم که این بستر را برایم فراهم کرد. از محمود فکری هم ممنونم که به من اعتماد کرد تا بار دیگر در خدمت باشگاه بزرگ سایپا باشم. من قبل از شروع فصل شرایط خیلی بدی داشتم با باشگاه تراکتور یک قرارداد حرفه‌ای منعقد کردم اما مصدومیت و اتفاقات بدی که برایم افتاد سبب شد تا روحیه بدی داشته باشم با این حال با توجه به اینکه سال قبل هم در این تیم عضویت داشتم و می دانستم سایپا چه هدفی را در فصل جدید دنبال خواهد کرد به همین دلیل به این تیم پیوستم امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای تیمم در فصل جاری رقم بخورد.

خراسانی: شک نکنید یکی از مدعیان اصلی هستیم