۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
تیم‌های مدعی امسال کار سختی برای صعود دارند؛

وزیری‌پناه: دید استقلال خوزستان بیشتر به بازی‌های لیگ است

مهاجم استقلال خوزستان می‌گوید همه تیم‌ها قابل احترام هستند من فکر می کنم امسال سال سختی برای تیم‌های مدعی جهت صعود باشد.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ علی وزیری پناه مهاجم استقلال خوزستان که سابقه آقای گلی رقابت‌های لیگ‌های مختلف فوتبال من جمله لیگ یک را در کارنامه دارد امسال نیز تا پایان هفته چهاردهم توانسته با به ثمر رساندن 10گل در جمع مدعیان قرار بگیرد. وزیری پناه با اختلاف یک گل به نسبت رحمان جعفری مهاجم شمس آذر قزوین در رتبه دوم قرار گرفته و امید زیادی دارد در هفته‌های باقی مانده خود را به صدر جدول رسانده و اختلاف خود را با سایر مدعیان افزایش دهد.

عملکرد مطلوب فصل جاری وی و هدفگذاری باشگاه استقلال خوزستان بهانه‌ای شد تا خبرنگار دی‌اسپورت به سراغ این مهاجم اصالتا بمی آبی پوشان خوزستانی رفته و گفتگویی را با وی ترتیب دهد. ماحصل گفتگوی علی وزیری پناه با خبرنگار ما را در زیر می‌خوانید.

*به سه امتیاز بازی چادرملو نیاز مبرم داشتیم.
وزیری پناه در پاسخ به سوال نخست خبرنگار ما مبنی بر اینکه در دیدار اخیرشان در لیگ که در اهواز برابر چادرملوی اردکان برگزار شد نتوانستند پیروز شوند و دو امتیاز ارزشمندی را از دست دادند اظهار داشت: بازی برابر چادرملو به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی داشتیم حملات زیادی هم بر روی دروازه حریف انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم.

*در خصوص هزینه‌کردهای استقلال خوزستان بزرگنمایی شده است.
مهاجم گلزن استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی سبب شده تا این تیم با وجود هزینه‌‌کرد زیاد نتواند نتایج مطلوبی را کسب کند بیان داشت: از لحاظ هزینه‌ها که اکثر رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند استقلال خوزستان در حد سایر تیم‌های مدعی لیگ یک که معقول هم بوده هزینه کرده است که فکر می کنم در این زمینه بزرگنمایی شده است. در خصوص نتایج هم با توجه به اینکه مربی بزرگی چون آقای پورموسوی در راس تیم هستند و هدفگذاری ما برای صعود و اینکه بازیکنان بزرگی در تیم عضویت دارند سبب شده تیم‌ها با تمام قوا و حتی بیشتر از توان خود برابر ما حاضر شوند که این موضوع کار را ما را سخت کرده است.

*گلزنی‌ام نتیجه تلاش همه بچه‌ها است.
وی در خصوص شرایط ایده‌آلی که در فصل جاری تجربه می کند و سبب شده تا در جدول گلزنان با یک اختلاف در رتبه دوم قرار بگیرد؛ گفت: خدا را شکر امسال هم شرایطم تا اینجا (پایان هفته چهاردهم) خوب بوده است. گل‌هایی هم که به ثمر می رسانم نتیجه تلاش همه بچه‌ها در زمین مسابقه است که منتهی به گلزنی من می شود.

وزیری‌پناه: دید استقلال خوزستان بیشتر به بازی‌های لیگ است 

*دلیل پیوستنم به استقلال خوزستان حضور پورموسوی در راس کادرفنی بود.
وزیری پناه در پاسخ به این سوال که چه دلایلی سبب شد تا برای ادامه فوتبالش تیم استقلال خوزستان را انتخاب کند؛ تصریح کرد: دلیل اصلی انتخابم حضور آقای پورموسوی در راس کادرفنی بود می توانم بگویم جدی‌ترین و اصلی‌ترین دلیل انتخاب همین بود و دلیل خاص دیگری وجود نداشت.

*دید استقلال خوزستان بیشتر به بازی‌های لیگ است.
مهاجم استقلال خوزستان در خصوص اینکه چه هدفی را در مسابقات جام حذفی دنبال خواهند کرد؛ اظهار داشت: با صحبت‌هایی که مدیریت باشگاه و کادرفنی انجام داده‌‌اند قرار است در مسابقات جام حذفی از بازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده و از بازیکنان رده جوانان و امید استفاده شود. نگاه و توجه بیشتر استقلال خوزستان به بازی‌های لیگ است.

*خوش شانس بودیم؛ جایگاهمان بهتر از این می شد.
او در خصوص اینکه در پایان نیم فصل و در کل در فصل جاری تیمش چه رتبه‌ای را کسب کند و آیا اصلا موفق به صعود شوند یا خیر بیان کرد: ما در تمام بازی‌ها چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه برای برد به زمین مسابقه می‌رویم در بازی‌های اخیر هم اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم جایگاه بهتری از الان در جدول مسابقات داشته باشیم. ما با توجه به خروج شهرخودرو از جدول تا پایان نیم فصل دو بازی خواهیم داشت. تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در این دو بازی برنده باشیم و جایگاه بهتری را کسب کنیم.

وزیری‌پناه: دید استقلال خوزستان بیشتر به بازی‌های لیگ است

*مدل موهایم برای تنوع بوده؛ دلیل خاصی ندارد.
وزیری پناه در واکنش به این موضوع که مدل موهایش در چند وقت اخیر سوژه رسانه‌ها شده بود بیان کرد: دلیل خاصی ندارد و صرفا برای تنوع بوده است.

*نبود تماشاگر روی انگیزه تیم ما تاثیر بسیار منفی گذاشته است.
وی در خصوص اینکه چند دیدار خانگی اخیر تیمش بدون حضور تماشاگران برگزار شده و فکر می کند تا چه میزان این موضوع اثر منفی بر روحیه بازیکنان گذاشته است؛ گفت: همه ما می دانیم تماشاگران یار دوازدهم هر تیمی هستند بازی بدون تماشاگر هم تاثیر زیادی روی عملکرد تیم‌ها دارد. اثر این موضوع روی تیم ما بیشتر است چون تیم‌های خوزستانی با توجه به فوتبال خیز بودن این استان تماشاگران و فوتبالدوستان تاثیر زیادی دارد. حضور تماشاگران می تواند برای ما انگیزه و روحیه بالایی ایجاد می کند و می توانیم بازی بهتری ارائه دهیم.

*عنوان فردی مهم است اما می‌خواهم گل‌هایم به تیم کمک کند‌
وزیری‌پناه در پاسخ به این پرسش که با توجه به داشتن سابقه آقای گلی؛ فکر می کند امسال نیز بار دیگر به این عنوان مهم دست یابد بیان داشت: عنوان فردی خوب است اما بیشتر دوست دارم گل‌هایی که به ثمر می رسانم برای نتیجه گیری و موفقیت و صعود تیم کمک کند.

وزیری‌پناه: دید استقلال خوزستان بیشتر به بازی‌های لیگ است

*تیم‌های مدعی سال سختی برای صعود دارند.
مهاجم گلزن استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر وی در نهایت از جمع مدعیان چه تیم‌هایی به لیگ برتر صعود خواهد کرد تصریح کرد: همه تیم‌ها قابل احترام هستند من فکر می کنم امسال سال سختی برای تیم‌های مدعی جهت صعود باشد انشا الله یکی از تیم‌ها؛ تیم استقلال خوزستان باشد.

*امیدوارم حمایت گروه ملی ادامه‌دار باشد.
او در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد امسال حمایت‌ گروه ملی ایران به نسبت سال‌های قبل بیشتر بوده و اراده جدی برای لیگ برتری شدن استقلال خوزستان وجود دارد گفت: مسئولان گروه ملی امسال حمایت زیادی از تیم کرده‌اند امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد و ما هم در مقابل بتوانیم با کسب نتایج درخشان پاسخ تلاش‌ها و حمایت آنها را بدهیم.

*بین بازیکنان همدلی و رفاقت وجود دارد.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش آیا همدلی و اتحاد بین بازیکنان استقلال خوزستان وجود دارد بیان کرد: تیم از لحاظ همدلی شرایط خوبی دارد بازیکنان با یکدیگر رفاقت دارند و هیچ مشکلی وجود ندارد؛ در برخی بازی‌ها هم نتایج مطلوبی کسب نشد و این موضوع سبب شد تا تمرکز بازیکنان از بین برود.

وزیری‌پناه: دید استقلال خوزستان بیشتر به بازی‌های لیگ است
ترند های روز