۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
مدیریت زندی یک تصمیم بزرگ در شمس‌آذر بود؛

جودکی: رمز موفقیت تیم ما همدلی، رفاقت و تلاش است

برترین پاسور فعلی لیگ یک می گوید رمز موفقیت تیمش همدلی، رفاقت و تلاش بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ احسان جودکی مدافع چپ تیم فوتبال شمس آذر قزوین در فصل جاری لیگ یک تا پایان هفته چهاردهم رقابت‌ها جزو مدافعانی بوده است که عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشته و توانسته در کنار بازیکنانی چون رحمان جعفری، علی اصغر اعرابی، امیرمحمد نسایی، حسین ابرقویی نژاد و ... یکی از کلیدی ترین مهره‌های شمس آذر محسوب شود.

جودکی از ابتدای فصل تا پایان هفته چهاردهم توانسته با دادن ۷ پاس گل با قرارگیری در صدر جدول برترین پاسور لیگ یک لقب بگیرد.

عملکرد فوق العاده مدافع چپ تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای خبرنگار دی‌اسپورت بهانه‌ای شد تا به سراغ این بازیکن اصالتا لرستانی رفته و گفتگویی را با وی ترتیب دهد. ماحصل گفتگوی خبرنگار ما با جودکی را در زیر می‌خوانید.

*محکوم به برد برابر چوکا بودیم.
جودکی در ابتدا در خصوص بازی برابر چوکای تالش که با برد پرگل شمس آذر همراه شد اظهار داشت: چوکا تیم بسیار خوبی است و جایگاه این تیم اینجای جدول نیست به خاطر اینکه فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهند ما هم به خاطر اینکه رقبای‌مان رو در روی هم بازی داشتند و می‌خواستیم اختلاف امتیازی‌مان با آنها را افزایش دهیم محکوم بودیم که در این بازی برنده شویم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم تا فاصله امتیازی خوبی بین ما و رقبایمان ایجاد شود.

*با اضافه شدن مصدومان‌مان لیگ را با قدرت ادامه می‌دهیم.
مدافع شمس آذر قزوین در خصوص شرایط ایده‌آل تیمش و اینکه آیا فکر می‌کند همین شرایط تا پایان فصل را ادامه دهند یا خیر؛ گفت: شرایط تیم از ابتدای فصل به لحاظ مالکیتی، مدیریتی و فنی خوب بود. این وقفه‌ای هم که به خاطر جام جهانی ایجاد شد از یک لحاظ خوب و از لحاظ دیگر بد است از این لحاظ بد می شود که از شرایط مسابقه دور می شویم که در این خصوص باشگاه و کادرفنی تدابیری اندیشیده‌اند و برگزاری چند بازی دوستانه را برنامه ریزی کرده‌اند؛ از این لحاظ هم خوب است چرا که با توجه به اینکه چند بازیکن ما مصدوم هستند می توانند با گذراندن دوران نقاهت و بهبودی کامل در این مدت به تیم اضافه شوند و بتوانیم با قدرت بازی‌ها را ادامه دهیم.

جودکی: رمز موفقیت تیم ما همدلی، رفاقت و تلاش است

*رمز موفقیت تیم ما همدلی، رفاقت و تلاش است.
وی در واکنش به این موضوع که برخی تیم‌‌ها با وجود جذب بازیکنان تراز اول نتوانسته‌اند نتایج مطلوبی را کسب کنند اما شمس آذر با بازیکنان جویای نام موفق به کسب نتایجی مطلوب به همراه آماری فوق العاده شده بیان داشت: رمز موفقیت ما در این ۱۴ هفته برگزار شده از لیگ در بین مالکان، مدیریت، بازیکنان و کادرفنی همدلی، رفاقت و تلاش بوده است. نوع خوشحالی نیمکت ما پس از به ثمر رسیدن گل نشانگر همدلی بین همه بازیکنان و کادرفنی است. فارغ از تاکتیک و در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت در فوتبال وقتی رفاقت و همدلی وجود داشته باشد صد در صد موفقیت نیز بدست می آید. در حال حاضر در نبود چند بازیکن اصلی‌مان که دچار مصدومیت شده‌اند هر بازیکن جوانی که جایگزین آنها شده بازی خوبی را به نمایش گذاشته است و این نشان می دهد همدلی در تیم ما موج می زند.

*سهم کوچکی در ثبت ۷ پاس گل دارم.
جودکی در خصوص شرایط فوق العاده‌ای خودش که در فصل جاری آن را تجربه می کند و قرارگیری در صدر جدول پاسورهای لیگ یک گفت: حضور در صدر جدول پاسورهای لیگ حاصل زحمات همه بازیکنان تیم است که من هم سهم کوچکی از این زحمات را داشتم و در ثبت این آمار دخیل بودم امسال خدارو شکر شرایط بسیار خوب است هم تمرینات خوبی داریم و هم برنامه ریزی و تاکتیک مناسبی داریم. امسال هم قسمت شد شرایط برای من ایده‌آل رقم بخورد و بتوانم پاس گل‌های بیشتری بدهم.

جودکی: رمز موفقیت تیم ما همدلی، رفاقت و تلاش است

*مدیریت زندی یک تصمیم بزرگی در باشگاه شمس‌آذر بود.
او در پاسخ به این پرسش که انتخاب یک مدیرعامل جوان و از جنس فوتبال چقدر در موفقیت‌های فعلی شمس آذر تاثیر گذاشته است اظهار داشت: انتخاب ایشان صد در صد در موفقیت‌های تیم تاثیرگذار بوده چون خود ایشان بازیکن بودند و در سطح بالایی فوتبال بازی می کردند به همین خاطر تمام نیازهای بازیکنان و باشگاه را به خوبی می دانند و از این رو شرایط را به طور کامل برای تیم آماده کرده‌اند و انتخاب ایشان یکی از تصمیمات بزرگی است که یک فرد فوتبالی کنار ما به عنوان مدیریت حضور دارد.

*در مسابقات جام حذفی با قدرت پیش می‌رویم.
برترین پاسور فعلی لیگ یک در پاسخ به این سوال که تیمش در مسابقات جام حذفی چه هدفی را دنبال خواهد کرد بیان داشت: آن‌طوری که صحبت شده در مسابقات جام حذفی با قدرت پیش می رویم چون وقفه زیادی بین مسابقات لیگ یک افتاده این بازی‌ها می تواند دیدارهای تدارکاتی خیلی خوبی پیش از مسابقات لیگ باشد. به همین دلیل با تمام وجود در مسابقات جام حذفی شرکت می کنیم.

جودکی: رمز موفقیت تیم ما همدلی، رفاقت و تلاش است

*جز خوبی از مالکان شمس آذر؛ چیز دیگری ندیدیم.
مدافع شمس آذر قزوین در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد مالکان این باشگاه عشق زیادی به فوتبال دارند و این موضوع را با حضور در ورزشگاه و کنار تیم نشان داده‌اند گفت: بله دقیقا اینطور است؛ تا الان هم جز خوبی چیز دیگری از آنها ندیده‌ایم چون این تیم نوپایی است قبل از اینکه به این تیم ملحق شوم در مورد مالکان تحقیقاتی کردم که همه آنها را تایید کردند و می گفتند انسان‌های شریف و متینی هستند و تا الان هر وعده و قولی که از لحاظ امکانات، مبلغ قرارداد و ... داده‌اند به آن عمل کرده‌اند. جا دارد که بابت پیشقدم شدن‌شان برای تیمداری در این اوضاع اقتصادی که کمتر کسی در این شرایط تیمداری می کند؛ تقدیر و تشکر کرد.

*حیف است شمس‌آذر با این امکانات در لیگ یک باشد.
جودکی در خصوص حمایت هواداران شمس آذر و فوتبالدوستان قزوینی از این تیم نیز گفت: قزوین تماشاگران زیادی دارد حیف است که این تیم با این امکانات در لیگ یک حضور داشته باشد و جایش در لیگ برتر خالی باشد. همه بازیکنان هم قسم شده‌ایم تا تیم صعود کند تا دل مردم قزوین که حق طبیعی و مسلم‌شان است یک تیم در لین برتر داشته باشند؛ شاد شود.

جودکی: رمز موفقیت تیم ما همدلی، رفاقت و تلاش است

*آقا سعید همیشه دوست دارد عالی باشد.
وی در پاسخ به این سوال که کار با مربی جوان چون سعید دقیقی چه حسی دارد تصریح کرد: آقا سعید یک حُسن خوبی که دارد همیشه دوست دارد عالی باشد و در هر چیزی بهترین آن را می‌خواهد. مثلا در بازی‌هایی که یک یا دو گل می‌زنیم به ما می گوید تا جایی که امکان دارد گل بزنید! و این یک آپشن بسیار خوبی برای ایشان است که همیشه پیگیر کارها هستند. به خاطر اینکه مربی جوانی هستند همیشه دنبال آنالیز و پیاده سازی تاکتیک هستند و این می تواند امتیاز خوبی هم برای ایشان و هم برای تیم باشد.

*لیگ امسال از لحاظ کیفی بهتر از سال قبل است.
او در پاسخ به این سوال که کیفیت فصل جاری لیگ یک را به نسبت سال‌های قبل چطور ارزیابی می کند گفت: سال‌های قبل نهایتا ۴ تیم برای صعود می جنگیدند و فاصله زیادی بین تیم‌های دیگر افتاده بود اما امسال از تیم دهم تا اول همه مدعی صعود هستند. لیگ امسال خیلی بهتر از سال قبل از لحاظ سطح کیفی است.

جودکی: رمز موفقیت تیم ما همدلی، رفاقت و تلاش است

*تلاش‌مان را برای حفظ این اختلاف امتیاز به کار می بندیم.
مدافع شمس آذر قزوین در پاسخ به این سوال که فکر می کند اختلاف امتیازی فعلی تیمش با سایر رقبا تا پایان فصل حفظ شود یا خیر بیان کرد: ما همه تلاش‌مان را می کنیم تا این فاصله حفظ شود شاید هم بیشتر شود اما فوتبال است و وسط‌های فصل هستیم خیلی راه تا انتهای فصل باقی مانده انشا الله پایان فصل همین رتبه اول را بدست آوریم و به لیگ برتر صعود کنیم.