۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
برای خودنمایی باید تیم‌ پُر سر و صدا را خاموش کرد!

حیدری: با هرمزی جز بهترین‌های لیگ خواهیم بود

هافبک تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر می‌گوید با اضافه شدن آقای هرمزی به کادرفنی مطمئن باشید تیم خلیج‌فارس از لحاظ شخصیت رفتاری، تیمی و فنی جز بهترین‌های لیگ خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ کمیل حیدری هافبک تیم فوتبال خلیج‌فارس بندرماهشهر توانسته در چند دیدار اخیر تیمش نمایش قابل قبولی داشته باشد و جزو مهره‌های کلیدی این تیم لقب بگیرد.

عملکرد مطلوب کمیل حیدری سبب شد تا خبرنگار دی‌اسپورت در استان خوزستان به سراغ این بازیکن رفته و گفتگویی را با وی ترتیب دهد؛ ماحصل گفتگوی خبرنگار ما با حیدری را در زیر می‌خوانید:

*داور روی روند بازی مس تاثیر گذاشت‌.
کمیل حیدری در خصوص بازی مس شهربابک که شکست خفیف تیمش همراه شد؛ اظهار داشت: ما با توجه به اینکه هفته قبل از این دیدار برد مهمی را برابر استقلال در دربی خوزستان کسب کرده بودیم با روحیه بالایی به شهربابک سفر کرده بودیم و تمام هدف و تمرکز ما بر روی پیروزی برابر مس بود اما بعضی مواقع شرایط آنطوری که خود آدم می‌خواهد پیش نمی رود و برخلاف میل و هدفی که داشتیم نتیجه بازی را واگذار کردیم که به نظرم داور با تصمیماتش روی روند بازی تاثیرات زیادی گذاشت.

*با هرمزی جز بهترین‌های لیگ خواهیم بود.
حیدری در خصوص اینکه چه دلایلی سبب شده تا خلیج فارس نتیجه مطلوبی را نگیرد گفت: همانطور که مطلع هستید تیم ما خیلی دیر بسته شد؛ از سوی دیگر تیم ما یک تیم خصوصی است  به همین دلیل تا تامین منابع مالی لازم جهت مهیا کردن تدارکات لازم و کامل برای تیم فرصت را از دست داد و همین موضوع از دست دادن فرصت  سبب شد تا از نظر فنی و هماهنگی بازیکنان در شرایط ایده‌الی قرار نداشته باشیم و با شرایطی بد وارد مسابقات شویم البته این را هم بگویم علارغم اینکه با ناهماهنگی وارد مسابقات شدیم اما در 7 هفته ابتدایی لیگ موقعیت‌های گلزنی زیادی را ایجاد کردیم که با بدشانسی‌هایی روبرو شدیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد.

وی افزود: اما خدا را شکر که زمان زیادی برای جبران داریم و با اضافه شدن آقای هرمزی به کادرفنی مطمئن باشید تیم خلیج‌فارس از لحاظ شخصیت رفتاری، تیمی و فنی جز بهترین‌های لیگ خواهد بود.

*زوج هرمزی و قنواتی تاثیر سازنده و مثبت برای تیم دارد.
هافبک خلیج‌فارس ماهشهر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند اضافه شدن داریوش هرمزی به کادرفنی تیمش چقدر به لحاظ فنی تاثیرگذار خواهد بود بیان داشت: به نظر من پازل کادرفنی تیم با اضافه شدن آقای هرمزی تکمیل شد. زوج داریوش هرمزی و موسی قنواتی تاثیراتی بسیار سازنده و مثبتی را برای تیم ایجاد کرده است. خلیج‌فارس با توجه به کیفیت و فرم فوتبالی که از خود ارائه می‌‌دهد جایگاه فعلی در جدول شایسته این تیم نیست و قطعا با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان به رتبه‌های بالای جدول خواهیم رسید.

حیدری: با هرمزی جز بهترین‌های لیگ خواهیم بود

*به مشکل مدیریتی و حمایتی نخوریم؛ رتبه‌مان تک رقمی خواهد بود.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط سخت امسال لیگ و نزدیکی امتیاز تیم‌ها به یکدیگر فکر می‌کند تیمش در نهایت چه رتبه‌ای را کسب کند؛ گفت: با توجه به شناختی که از کادرفنی و کیفیت هم‌بازیانم دارم اگر به لحاظ مدیریتی و حمایتی از سوی باشگاه به مشکل نخوریم قطعا در پایان فصل رتبه تک رقمی؛ جایگاه خلیج فارس خواهد بود.

*تیم‌های بحران زده هدف خاصی در جام‌حذفی ندارند.
حیدری در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت نامطلوب تیم خلیج‌فارس در جدول آیا این تیم در جام حذفی شرکت می کند؛ گفت: بله در جام حذفی شرکت می‌کنیم و به نظر من جام حذفی تیم‌های بحران زده نمی توانند هدف خاصی را در جام حذفی دنبال کنند اما مسابقات جام حذفی در این مقطع که بازی‌های لیگ به دلیل برگزاری جام جهانی تعطیل شده است می‌تواند بازی‌ تدارکاتی خوبی برای تیم‌ها من جمله تیم ما قبل از بازی سخت برابر شمس آذر باشد؛ در هر صورت تصمیمی است که از سوی مدیران باشگاه گرفته شده و در مقابل نیز ما با قدرت و تمام توان  به مصاف تیم چادرملو خواهیم رفت.

*برای ستاره و دیده شدن باید تیم‌های پُر سر و صدا را خاموش کرد!
او در خصوص بازی نخست تیمش در جام حذفی برابر چادرملوی اردکان نیز بیان داشت: هر چند چادرملو تیم پُرستاره‌ی باشد اما خلیج‌فارس هم پُر از بازیکنان جوان، بااستعداد و جویای نام است که می‌خواهند تبدیل به ستاره شوند از این رو تک تک این بازیکنان به خوبی می دانند که برای ستاره و دیده شدن در فوتبال باید تیم های پر سر و صدا را خاموش کنند! شک نکنید خلیج‌فارس دیدنی و جذاب را در آینده به خصوص در نیم فصل دوم خواهید دید.

حیدری: با هرمزی جز بهترین‌های لیگ خواهیم بود

*ثابت کردیم خلیج‌فارس پتانسیل شکست دادن هر تیمی را دارد.
حیدری در خصوص بازی بعدی تیمش در لیگ برابر شمس آذر قزوین نیز تصریح کرد: طبق برنامه سازمان لیگ ما چند روز بعد از بازی با چادرملو باید در ماهشهر میزبان تیم صدر جدول لیگ باشیم، که باید بگویم خلیج‌فارس در تمام بازی‌هایی که در ورزشگاه شهدا دارد فقط بدنبال برد و سه امتیاز است.

او افزود: تیم شمس آذر بسیار تیم یکدست و گلچین شده‌ و قابل احترامی است که فقط به صعود فکر می‌کند ولی ما بی صبرانه منتظریم ببینیم در روز بازی اختلاف جدولی که بین دو تیم  وجود داره آیا حقیقت دارد! چرا که در آخرین بازی که میزبان بودیم حقیقت جدول چیز دیگری بود و ثابت کرد که خلیج‌فارس پتانسیل شکست دادن هر تیمی را دارد بنابراین می‌خواهیم خودمان را مقابل تیم صدر جدول محک‌ بزنیم.

*با کیفیت و درک مثبت هم‌تیمی‌هایم؛ توانایی‌هایم را به نمایش گذاشتم.
حیدری در واکنش به این موضوع که در چند دیدار اخیر تیمش جزو مهره‌‌های کلیدی تیمش بوده آیا فکر می‌کند همین روندش ادامه دار باشد اظهار کرد: من قبل از هر چیزی جا دارد از باشگاه خلیج‌فارس به خصوص آقای موسی قنواتی که مثل یک مربی وفادار و یک برادر دستم را گرفت و کمک کرد تا بتوانم بعد از بدشانس‌هایی که داشتم دوباره به مسیر و روند خوب و رو به رشد برگردم و آن را طی کنم تشکر می‌کنم؛ در مورد روند خودم هم باید بگویم شرایط خوب من بستگی به شرایط هم تیمی‌هایم دارد، تا اینجای کار کیفیت و درک مثبت آنها بوده که باعث شده من بتوانم توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم؛ هر چند با توجه به شرایط خوب فنی که داریم هنوز نتوانستیم نتیجه مطلوبی را بدست بیاوریم ولی قطعا باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا شرایط بهتری از قبل هم به لحاظ فنی و هم نتیجه گیری داشته باشیم.

*به نظر من فقط ۶ تیم شانس صعود دارند.
هافبک خلیج‌فارس ماهشهر در خصوص کیفیت لیگ و اینکه چه تیم‌هایی شانس بیشتری برای قهرمانی و صعود دارند گفت: به نظر من شرایط اقتصادی و اجتماعی که درگیر آن هستیم  روی فوتبال به خصوص روی باشگاه‌های خصوصی چه از نظر مدیریت و چه به لحاظ روحی و روانی تاثیر گذاشته است اما با این وجود لیگ کیفیت مطلوبی دارد؛ تیم هایی مثل شمس آذر قزوین، خیبر خرم‌آباد، پارس‌جنوبی‌جم، سایپا، فجرسپاسی و تا حدودی استقلال خوزستان شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

حیدری: با هرمزی جز بهترین‌های لیگ خواهیم بود

*برخی داورها اصلا علاقه‌ای به داوری ندارند!
وی در پایان در خصوص کیفیت داوری‌های لیگ یک بیان داشت: در مورد داورها باید بگویم که خیلی فاصله بین برخی داوران وجود دارد؛ به نظرم برخی داورها فارغ از بحث درآمدزایی و اینکه هر چند اگر در زندگی شخصی‌شان مشکلاتی داشته باشند که ذهن و فکرشان را مشغول کند اما با علاقه‌ای که نسبت به قضاوت دارند روز مسابقه مشکلات‌شان را کنار گذاشته و تمام تمرکزشان را بر روی قضاوت می گذارند اما برخی داوران که به نظر می رسد صرفا برای اینکه منبع درآمدی داشته باشند روی به داور شدن در فوتبال آورده‌اند و اصلا علاقه‌ای به این کار ندارند هر چند این را هم می‌دانیم که حقوقی که داوران دریافت می‌کنند کفاف یک هفته را نمی دهد چه برسد به یک ماه؛ اما با این وجود عدم علاقه آنها به داوری را می توان از نوع قضاوت‌‌هایشان و حتی رفتار خشمگینی که با بازیکنان و نیمکت‌ تیم‌ها دارند به راحتی دید‌

حیدری افزود: برای این نظری که دارم می‌توانم مثال خیلی ساده در همین لیگ یک خودمان بزنم؛ در لیگ یک؛ یک هفته داوری را برای‌مان می‌گذارند قضاوتی از او می بینیم که انگار داور ایرانی نیست طوری قضاوت می‌کند که انگار از لیگ جزیره آمده است! که این سبب می‌شود کیفیت بازی هم بالا برود. اما هفته بعد داوری را برای بازی‌ ما می گذارند طوری ضعیف عمل می‌کند، یک سری خطاها و تصمیمات خنده داری می‌گیرد که واقعا باعث می شود کیفیت بازی هم پایین بیاید. امیدوارم داورها قبل از آغاز بازی به فکر تیم‌ها و کیفیت بازی که در گرو کیفیت قضاوت‌های آنان است باشند.