۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
فولاد خوزستان 1 - استقلال ملاثانی صفر؛

شکست سخت‌کوشان در روز تجلیل از اشکش و بوستانی (عکس)

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در دیداری تدارکاتی مغلوب تیم فولاد خوزستان شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و استقلال ملاثانی جهت آمادگی بیشتر برای از سرگیری مسابقات‌‌شان در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک از ساعت ۱۷ عصر امروز در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد (آرِنا) برابر هم صف آرایی کردند که در پایان شاگردان جواد نکونام موفق شدند با نتیجه یک بر صفر پیروز شوند.

این دیدار در شرایطی به سود فولاد خاتمه یافت که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود اما در نیمه دوم موسی کولیبالی مدافع فولاد موفق شد در دقیقه 78 از روی ضربه ایستگاهی دروازه آبی پوشان ملاثانی را باز کند در ادامه تلاش شاگردان اشکش برای به ثمر رساندن گل تساوی نتیجه‌ای نداشت و این دیدار با همان تک گل فولادی‌ها خاتمه یافت.

سرمربیان هر دو تیم از همه بازیکنان خود استفاده کردند تا آنها در آستانه از سرگیری مسابقات لیگ برتر و لیگ یک در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

پیش از آغاز مسابقه دوستانه امروز؛ باشگاه فولاد خوزستان و جواد نکونام طی مراسمی از ابراهیم اشکش و کریم بوستانی سرمربی و مدیرفنی استقلال ملاثانی به پاس ثبت رکورد ۳۱ هفته شکست ناپذیری در مسابقات رسمی لیگ یک؛ تجلیل و تقدیر کردند.
شکست سختکوشان در روز تجلیل از اشکش و بوستانی (عکس)

شکست سختکوشان در روز تجلیل از اشکش و بوستانی (عکس)

شکست سختکوشان در روز تجلیل از اشکش و بوستانی (عکس)