۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
اختصاصی دی‌اسپورت؛

اعلام زمان قرعه کشی و برگزاری مرحله یک شانزدهم جام حذفی

زمان قرعه کشی و برگزاری مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۳
اعلام زمان قرعه کشی و برگزاری مرحله یک شانزدهم جام حذفی
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی در حاشیه دیدار دو تیم سایپا تهران و پاس همدان در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص زمان قرعه کشی و برگزاری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی روزهای چهارشنبه ۲۰ و پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه که پس از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر می شود برگزار خواهد شد.

روشنک افزود: قرعه کشی این مرحله پس از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر با حضور هر ۱۶ تیم لیگ برتری و ۱۶ تیم‌ صعود کننده از مرحله سوم برگزار خواهد شد.

مسئول مسابقات جام حذفی در پاسخ به این پرسش که مسابقات مرحله چهارم با حضور تماشاگران برگزار می شود گفت: در خصوص این موضوع باید مسئولان ذیربط و شورای تامین استان‌ها تصمیم بگیرند تا این لحظه کلیه مسابقات بدون تماشاگر خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در مرحله یک شانزدهم نهایی ۳۲ تیم (۱۶ تیم از لیگ برتر و ۱۶ تیم صعود کننده از مرحله سوم) حضور خواهند یافت.

تیم‌‌های فجرسپاسی، چادرملوی اردکان، پارس جنوبی جم، بعثت کرمانشاه، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، خوشه طلایی ساوه، سایپا تهران، ون‌پارس اصفهان، ایمان سبز شیراز، آریو اسلامشهر، آرمان‌گهر سیرجان، دریای کاسپین بابل، شهرداری همدان، استقلال خوزستان و نود ارومیه ۱۶ تیمی هستند که از مرحله سوم به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی راه یافته‌اند.