۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
امیدوارم تیم‌های صعود کننده؛ دو تیم تبریزی باشد؛

حسینی: توانایی صعود به مرحله نهایی لیگ را داریم

مدافع تیم فوتبال عقاب تبریز می‌گوید تیمش توانایی صعود از گروه دوم به مرحله نهایی لیگ سه را دارد.
کد خبر: ۱۲۰۰۰۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال عقاب تبریز در مرحله نخست فصل جاری لیگ سه علارغم تمام مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند توانسته تا پایان هفته هفتم نتایج مطلوبی را کسب کند و خود را در جمع مدعیان صعود به مرحله نهایی لیگ قرار دهد.

شرایط خاص تیم عقاب و حضور این تیم در جمع مدعیان گروه دوم مرحله نخست لیگ سه بهانه‌ای شد تا خبرنگار دی‌اسپورت به سراغ سیدعلی حسینی مدافع شیرازی این تیم رفته و گفتگویی را با وی ترتیب دهد. در ادامه ماحصل گفتگوی خبرنگار ما با حسینی را در زیر می‌خوانید:

*تبریز مردم فوتبال‌دوستی دارد.
سیدعلی حسینی در پاسخ به این پرسش که چه شد تبریز و تیم عقاب را برای ادامه بازی خود انتخاب کرد اظهار داشت: تبریز‌ علاوه بر امکانات فراوان؛ نمایندگان زیادی در لیگ‌های مختلف دارد که در راس آن‌ها تیم‌ تراکتور قرار دارد‌ مهم‌تر اینکه مردمان شهر فوتبال‌دوست هستند و نسبت به تیم تراکتور تعصب خاصی دارند و با این تیم زندگی می‌کنند.

*همدلی زیادی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد.

مدافع عقاب تبریز در پاسخ به این سوال که چه دلایلی سبب شده تا تیمش نتایج مطلوبی را کسب کند؛ بیان داشت: از روز اول بازیکنان و کادرفنی دست به دست هم دادیم تا تیم را به مرحله نهایی برسانیم. این همدلی سبب شده تا تیم بهترین نتایج را کسب کرده و امتیازات خوبی را جمع‌آوری کند تا در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. مطمئن باشید که در ادامه هم این همدلی را خواهیم داشت تا موفق باشیم. دلیل اصلی کسب نتایج مطلوب این است که همدلی زیادی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد.

*امیدوارم تیم‌های صعود کننده؛ دو تیم تبریزی باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش در نهایت از گروه سوم چه تیم‌هایی به دور نهایی صعود کند گفت: امیدوارم دو نماینده تبریز به دور بعدی صعود کنند تا تبریز نمایندگان بیشتری در مرحله نهایی داشته باشد و بیشتر نیز به چشم بیایند.

*توانایی صعود به مرحله نهایی لیگ را داریم.
حسینی در واکنش به این پرسش که به نظر او آیا در ۶ هفته باقی مانده تیمش می‌تواند روند مثبت و رو به رشد فعلی را ادامه دهد بیان کرد: امیدوارم با توکل بر خدا بتوانیم این روند را ادامه دهیم. با شناختی که از سایر تیم‌های گروهمان داریم می توانیم به دور بعدی صعود کنیم و دل مردم تبریز را شاد کنیم.

*گروه دوم؛ سخت‌ترین گروه مرحله نخست است.
او در مورد اینکه به نظرش در بین پنج گروه مرحله نخست لیگ سه کدام گروه؛ سختین گروه این مرحله از رقابت‌ها است؛ اظهار داشت: بیشترین تمرکز ما روی گروه خودمان است که ابتدا صعودمان را قطعی کنیم و بتوانیم در مرحله بعدی حضور داشته باشیم؛ به نظر من گروه دوم می تواند سخت ترین گروه مرحله نخست لیگ سه باشد.

*کیفیت مسابقات نسبت به سال قبل بیشتر شده است.
مدافع عقاب در خصوص اینکه شرایط و سطح مرحله نخست لیگ سه را در این ۷ هفته برگزار شده چطور دیده است؛ گفت: کیفیت مسابقات بیشتر شده که می توانید با یک نگاه به جدول گروه‌ها متوجه این موضوع شوید؛ امتیازات تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است این امر سبب شده تا تیم‌ها برای صعود رقابت نزدیکی داشته باشند و کیفیت مسابقات هم نسبت به سال قبل افزایش یابد

*امیدوارم تمام سختی‌ها با صعود تیم برایم شیرین شود.
حسینی در خصوص اینکه با توجه به اینکه زادگاه او شیراز از یک منطقه گرمسیری ایران است با این وجود زندگی در تبریز که منطقه سردسیر کشور محسوب می شود برایش سخت نیست بیان کرد: به هر حال اگر سخت هم باشد؛ این سختی جزوی از زندگی شخصی و فوتبالی من است که امیدوارم این سختی برای من شیرین شود‌.

*اروم اسپور بهای جوانگرایی را می‌دهد.
او در خصوص بازی بعدی تیمش برابر تیم قعرنشین اروم اسپور ارومیه و اینکه به نظر می رسد بازی آسانی در پیش داشته باشند؛ گفت: تمام تیم‌های لیگ سه تیم‌های خوبی هستند؛ تیم اروم اسپور هم تیم جوانی است که از جوانان خودش استفاده بهره برده است؛ تمام تمرکز و تلاش‌مان این خواهد بود که سه امتیاز شیرینی را از ارومیه به تبریز بیاوریم.

*استفاده از داوران جوان در آینده داوری کشور تاثیر بسزایی دارد.
وی در خصوص سطح و کیفیت داوری‌ها در رقابت‌های لیگ سه نیز اظهار داشت: قضاوت‌های داوری به نحواحسن انجام شده است؛ کمیته داوران در این دوره از داوران جوان استفاده کرده که می تواند برای آینده داوری فوتبال کشور موثر واقع شود‌.

*امیدوارم در آینده شاهد لیگ سه پویا باشیم.
حسینی در پایان در خصوص نظارت بر مسابقات در این هفته‌های برگزار شده چگونه بوده است؛ بیان کرد: نظارت‌ها نسبت به فصل قبل بهتر شده و امیدوارم از این هم بهتر شود تا شاهد لیگی پویا باشیم.